Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Wielka prośba o rozkodowanie błędów.

Pojawiają się po każdym skasowaniu w inpie.

Nie do końca wiem co to jest, a wiem że są tutaj specjaliści :)

 

Pozdrawiam

 

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------

Date: 08.08.2010 10:36:23

ECU: D50M47A

JobStatus: OKAY

Variant: D50M47A

-------------------------------------------------------------

 

RESULT: 2 error in error memory !

-------------------------------------------------------------

4073 4073 clutch switch

Error counter: 10

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz

Mileage 217640 km

average engine rotational speed 1710.11 rpm

coolant temperature 78.23 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 669.55 bar

injection volume setpoint without volume offset 31.90 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 554.54 mg/Hub

charge pressure value 1132.30 hPa

linearised APP1 41.73 %

Battery Voltage 14011.66 mV

Vehicle speed 41.45 km/h

Atmospheric-pressure 974.76 hPa

 

2. Umweltsatz Mileage 220990 km

average engine rotational speed 1710.11 rpm

coolant temperature 85.26 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 590.78 bar

injection volume setpoint without volume offset 10.63 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 365.49 mg/Hub

charge pressure value 1151.99 hPa

linearised APP1 14.17 %

Battery Voltage 14011.66 mV

Vehicle speed 76.98 km/h

Atmospheric-pressure 974.76 hPa

Implausible signal or value

Test conditions not yet fulfilled

Error present now and already stored

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 40 73 78 06 00 00 0A 28 55 04 3E 80 55 51 58 73

35 56 2A 63 56 53 3E 87 4B 1B 3A 75 12 56 4E 63

-------------------------------------------------------------

 

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

 

Error counter: 255

Logistic counter: 32

1. Umweltsatz Mileage 218980 km

average engine rotational speed 220.66 rpm

coolant temperature 54.14 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar

injection volume setpoint without volume offset 23.24 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 384.40 mg/Hub

charge pressure value 994.46 hPa

linearised APP1 0.00 %

Battery Voltage 11078.99 mV

Vehicle speed 0.00 km/h

Atmospheric-pressure 984.61 hPa

 

2. Umweltsatz Mileage 220870 km

average engine rotational speed 689.56 rpm

coolant temperature 53.14 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 236.31 bar

injection volume setpoint without volume offset 27.96 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 397.00 mg/Hub

charge pressure value 974.76 hPa

linearised APP1 18.90 %

Battery Voltage 11241.92 mV

Vehicle speed 0.00 km/h

Atmospheric-pressure 984.61 hPa

 

Signal or value above threshold

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 4B 90 01 06 00 00 FF 20 55 8A 08 68 00 3B 3D 65

00 44 00 64 56 47 19 67 1E 47 3F 63 18 45 00 64

=============================================================

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

pierwszy

 

Przełącznik sprzęgła

 

drugi

czujnik cisnienia paliwa na listwie podczas odpalania

 

jesli sie myle to poprawcie

Opublikowano

I o to właśnie chodziło :). Bardzo dziękuję za pomoc. Będziemy działać w tym kierunku aby to wyeleminować.

 

Pozdro

  • 1 miesiąc temu...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Proszę o rozkodowanie błędów 24 i 35 dotyczące DBC I DSC dodam ze kontrolka ręcznego swieci sie na żółto proszę o pomoc z góry dziekuje i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.