Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

he he jedna ciekawa rzecz autor napisał , że dużo młodych ludzi powoduje wypadki , co jest kompletną ściemą ... oglądałem program gdzie porównano ilość wypadków w danej grupie wiekowej (chyba 3 czy 4 grupy) , ale uwzględniono ilość kierowców w tej grupie i ile procent powoduje wypadki ... i co ciekawego wyszło ? otóż , że różnice są minimalne ... wszystko dzięki mediom, które nie są obiektywne , a tylko szukają taniej sensacji żeby zarobić na sprzedaży i reklamie ... co do wyższości w sporcie przedniego napędu to autor musi zatrudnić się chociażby w F1 :) tam jeszcze na to nie wpadli ... nie jeździłem w KJS'ach , ale na torze nikt mi nie wmówi , że FWD jest lepsze niż RWD lub 4x4 :) , mi łatwiej i przyjemniej jeździ się mocnym tylnym napędem ... mam prawo jazdy 7 lat i żeby nie auto mamy nie jeździłbym przednio napędówką ,moje pierwsze auto to E36 325i które do słabych nie należy :norty: i jakoś dawałem sobie radę (tylko dwa poślizgi jeden przy 60 km/h zjeżdżałem z wiaduktu i na łuku w deszczu wywaliło mi dupę , ale jakoś się udało , drugi raz przy 20 km/h wylądowałem w rowie na skrzyżowaniu DK16 z DK7 przejechałem nią ponad 100k km) , ogólnie tylnonapędówkami przejechałem 350kkm , przednio koło 50kkm.

 

 

Ogólnie artykuł przeczytałem bez większego zastanowienia ponieważ takie coś bez konkretnych statystyk jest dla mnie kupę warte :) taki wywód to ja mogę napisać o bezmyślnych kierowcach jakiegoś modelu taniego i starego auta , bez znaczenia jakiego (autor wiadomo dlaczego napisał o BMW )

 

poziom merytoryczny serwisu interia.pl jest żenująco niski ...

Kamil
Opublikowano
wszystko dzięki mediom, które nie są obiektywne , a tylko szukają taniej sensacji żeby zarobić na sprzedaży i reklamie

nie tylko mediom, do tego bardzo chetnie sie doklada policja (mowie na podstawie wypowiedzi rzecznikow), latwo jest powiedziec 'mlodzi uwazajcie' albo 'jezdzijcie wolniej bo predkosc zabija'; wymagac uporzadkowania infrastruktury i sprawnego funkcjonowania sluzb ratowniczych juz ciezej.

Opublikowano

bo oni dbają o nasze bezpieczeństwo...wiesz-musi nadejść taki moment,że na tych dziurach nie rozwiniesz więcej jak 30km/h:)

Tak poważnie-artykuł mega naciągany,propagandowy,nieobiektywny i jak się o nim wypowiadałem pierwszy raz(na innym forum BMW)to mi ciśnienie skoczyło...teraz na spokojnie to oceniam i olewam:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kilka niescislosci to mazna tam znalezc w 5 min.

1. "...a marka wskazuje na fakt, iż samochód napędzany był na tylną oś..." calkiem duzo BMW jezdzi z napedem na 4 kola wiec juz na etapie zbierania danych do takiej "statystyki" latwo popelnic bledy

2. "...Jeszcze dwadzieścia lat temu o ładach, maluchach, "dużych fiatach" czy polonezach pisano, że trzymanie się klasycznego układu napędowego to oznaka zacofania..." te samochody byly zacofane i uklad napedowy mial tutaj najmniejsze znaczenie!! Fiaty byly przeciez produkowane we Wloszech tylko zaprzestano ich produkcji kilkadziesiat lat wczesniej niz u nas!!

3. "...Wraz z rozwojem elektroniki rosła też moc jednostek napędowych. Kierowcy wierzący w zbawczą moc elektronicznych aniołów zaczęli jeździć szybciej.

Niestety, dotyczy to głównie młodych ludzi, którzy dając wiarę wychwalającym tylny napęd kolegom i dziennikarzom są przekonani, że dzięki tego typu rozwiązaniu zakręty przejeżdżać mogą o wiele szybciej niż inni, co jest - rzecz jasna - kompletną bzdurą. ...." zazwyczaj mlodzi ludzie nie maja za duzo pieniedzy wiec jezeli kupuja BMW to jest to E36 lub E34 zazwyczaj pozbawione tych elektoronicznych "wypasow"

4. "... Problem w tym, że stan dróg w Polsce, zamiast torów wyścigowych, przypomina raczej rajdowe odcinki specjalne..." rajdowe OES-y nie przypominaja naszych drog, rajdowe OES-y to wlasnie fragmenty drog czsowo wylaczone z ruchu!! Wlasnie to jest jedna z glownych roznic pomiedzy rajdami i wyscigami, ze nie odbywaja sie na specjalnych torach tylko na ZWYKLYCH DROGACH!!

5. "...Nie bez przyczyny tylnonapędowe escorty, sierry i lancie znikły z rajdowych tras dobre dwadzieścia lat temu. Zapanowanie nad takimi potworami na dziurawych drogach sprawiało problemy największym mistrzom kierownicy, przednionapędowa konkurencja zaczęła jeździć szybciej i bezpieczniej. .." ja myslalem, ze naped na tyl zniknal bo Audi wprowadzilo naped QUATTRO :)

6. "... Wielu cenionych kierowców rajdowych głośno krytykuje młodych ludzi, którzy zaczynają swoją przygodę z tym sportem od startu w KJS za kierownicami maluchów czy BMW. Ich zdaniem, tego typu auta uczą jedynie złych nawyków, które przeszkadzać mogą w dalszej karierze...." szkoda, ze nie podal jakich przykladow, owszem spotkalem sie z tym, ze ktos mowil o tym, ze maluch to nie jest najlepszy samchod bo juz nie jest rozwojowy itp. Tak swoja droga to jakiego zlego nawyku mozna sie nauczyc w RWD??

Idiota to sie i na rowerze zabije.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.