Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://republika.pl/blog_il_4702704/7576702/tr/p1030300_edyc_2.jpg

 

1. Przepływomierz wraz z obudową

2. przepustnica od kontroli trakcji.

3. Przepustnica

 

 

Najwygodniej by było wykręcić całą przepustnicę i wyczyścić sobie wygodnie wszystko. Ja nie chciałem się za długo z tym babrać więc wykręciłem części 1 i 2 (widoczne na zdjęciu poniżej). Następnie położyłem coś ciężkiego na pedał gazu by otworzyć przepustnicę (czteropak Heinekena :P).

http://republika.pl/blog_il_4702704/7497050/tr/p1030294_edyc.jpg

 

Sama przepustnica wyglądała tak :)

 

http://republika.pl/blog_il_4702704/7497050/tr/p1030292_edyc.jpg

 

 

Żeby to wyczyścić użyłem środka do czyszczenia gaźników i miękkiej szmatki do szyb. Efekt mojej pracy pokazany jest poniżej.

 

http://republika.pl/blog_il_4702704/7497050/tr/p1030296_edyc.jpg

 

 

Po wyczyszczeniu pozostało tylko złożenie wszystkiego w odwrotnej kolejności jak rozbieraliśmy.

 

Ja korzystając z tej okazji że zacząłem już grzebać w tej okolicy i część tą miałem w ręce to postanowiłem przeczyścić przepływomierz. Pierwotnie membrana była koloru ciemnoszarego, ale po kilkukrotnym spryskaniu jej preparatem do czyszczenia gaźników nabrała koloru złotego.

Właściciel: Autor (14:43)

mm_rcin (14:49)

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.