Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zakupiłem kompressor z mercedesa c230. Poniżej zamieściłem fote. Wymaga wyczyszczenia ale to nie problem. Moje pytanie brzmi : Co potrzeba by założyć ,jak należy,co muszę podłączać,montować dodatkowo.Bardzo proszę o szczegóły i wskazówki dotyczące montażu i elementów niezbędnych do zbudowania tegoż projektu plus realne osiągi mniejwięcej

 

http://www12.zippyshare.com/thumb/57115216/file.html

 

Z góry dzieki

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Wiec tak układ powinien isc tak dolot->kompresor -> intercooler-> zawor upustowy-> przepustnica

twoje wtryski tez wypada wymienic i czyms to zestroic np det III

Ps masz w aucie klime ??

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Aha ok.Trochę byłem na forum Bmw Turbo i dużo się naczytałem i głowa mi spuchała :P ale mnie to zachęciło jeszcze bardziej.Doszedłem do wniosku że mój kompressor to Eaton M62 i można na nim ładnie dmuchać maszyny,bynajmniej wystarczająco.Wszystko ładnie pięknie mniej więcej wiem jak to ma być zamontowane.Ale jednej kwestii nie wiem: Do czego podłączam sprzęgło kompressora czy to DET 2,3 ??? W jaki sposób np ustawić że max boost na silniku m52b25 bez odprężania czyli mieć 0.5bar i ani więcej by mi szlak nie trafił silnika - czy odpowiada za to też zawór upustowy-jak go ustawić . Czy tak ma wyglądać układ zamontowania .Od zaworu upustowego idzie przewód czy to jest przewód podciśnieniowy czy elektryczny???I na czym polega strojenie(wiadomo że na zmianie wartości map zapłownowych)ale czy jest w miarę zrozumiałe??Czy są mniejwięcej gotowe mapy np do zestawów m52b25 + eaton M62 0.5bar.Aha mając Siemensa...jestem na przegranej pozycji???Troche czytałem że jest oporny na strojenia

 

Dużo szukam i mi sie już mieni w głowie ale nie spocznę a z waszą pomocą mogę szybciej zrealizować plany więc proszę o pomoc

 

 

http://www21.zippyshare.com/thumb/84526599/file.html

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Zawor upustowy typu DV odpowiada zeby nie przekroczyc tego 0,5 bara

Wbrew pozorom najtrudniejsze bedzie napedzenie tego kompresora tzn Dobranie odpowiedniego kolka napedzajacego

Dlatego pytalem czy masz klime ?

sprzeglo obsugiwac bedzie DET II/III zmieniac osprzet na bosch warto przemyslec montaz standalone choc to trudna sprawa

Ogólnie radze ci strojenie zostawić specjaliscie a dokladniej wycieczka do PL dokldnie Poznan do Michała Małeckiego. :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
No właśnie nie mam klimy. O małeckim się troszke naczytałem i całkiem sympatyczny się wydaje i na dodatek konkretny co do strojenia.W końcu sam ma maszyne do driftu. A gdzie jeszcze moge osadzić koło pasowe dodatkowe do kompressora najlepiej i jakie wymiary najlepiej. Z tym nie będzie problemu bo dostęp do części ze złomu mam po szyje za psie pieniądze.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Brak klimy to plus zamist sprezarki klimy tam pakujesz swoje M62 i kolo normalnie przykrecasz w zaleznosi odpotrzeb kolko od 12-13 do 20 cm srednicy

akurat tu lepiej wydac kase i zrobic na wymiar

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Więc zacząłem zbierać części i już mam troche części:

 

- Eaton M62 Kompressor

- Intercooler z Transita

- Cały dół od M52B28 + wiele gratów z tegoż silnika :twisted:

- Głowica z M50b25 -na części

 

 

Wiem że jeszcze długo będę zbierać części ale mam już upolowane. Poluje na M50 bez vanosa ale jak będzie i vanos to nic nie przeszkadza. Napewno pracę będę chciał udokumentować i podzielę się całymi spostrzerzeniami itp

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
I juz mam wtryski 315cc z volvo 2.8 biturbo :D
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Na chwile obecną stoję i kupuje potrzebne części.W międzyczasie wpadła mi ładna 328 w M-tech i teraz zastanawiam się nad sprzedarzą niebieskiej 323i i grzebaniu w 328 i możliwym swapie na M50 ze strokerem. Części mi przybywa :cool2:

 

Czeka już na mnie chip ze zmienioną odcinką i troche zwiększoną mocą , a na dodatek będę montować 2 mapy zapłonowe na szaleństwo i podróże :cool2:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Zawor upustowy typu DV odpowiada zeby nie przekroczyc tego 0,5 bara

Dv odpowiada za wysokość ciśnienia? :duh: odpowiada za to żeby Ci nie rozerwało przewodów po zdjęciu nogi z gazu a ciśnienie ustala się montując odpowiednie koło napędowe (średnica)

Wbrew pozorom najtrudniejsze bedzie napedzenie tego kompresora tzn Dobranie odpowiedniego kolka napedzajacego

Dlatego pytalem czy masz klime ?

Wcale nie jest takie trudne, da sie to zrobić domowym sposobem nawet w 3 dni. no chyba że ma się górę kasy to można oddać do jakiejś firmy a oni juz skasują odpowiednio za to.
sprzeglo obsugiwac bedzie DET II/III zmieniac osprzet na bosch warto przemyslec montaz standalone choc to trudna sprawa
wystarczy smt6
Ogólnie radze ci strojenie zostawić specjaliscie a dokladniej wycieczka do PL dokldnie Poznan do Michała Małeckiego. :D
Z tym się zgadzam chociaż jest kilka innych osób które robią to dobrze.

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.