Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam następujące pytanie.

W swojej bumce mam tylne zawieszenie obniżone o ok. 30mm.

Jakiś czas temu (wydaje mi się, że po wymianie sworzni wahaczy ale mogę się mylić) tylne koła się rozkraczyły.

(zaczęło bardzo mocno zżerać wewnętrzną stronę opon).

Trochę pytałem, trochę czytałem min to:

http://www.wwc.pl/zbieznosc.html

http://forum.omegaklub.eu/showthread.php?t=21691

 

i mam pytania następujące:

czy wymiana sworzni wahacza w mojej bumce mogła przestawić geometrie ??

same wahacze, tuleje itd. mam seryjne, czy one mają regulację konta by to zniwelować??

 

____________

Poprawiłem tytuł! Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków i przestrzegać! Zachęcam do lektury regulaminu. Następnym razem będzie ostrzeżenie! mattiss

http://mlodzi.pl/auto.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

po pierwsze - czy po obniżeniu zawiechy robiłeś zbieżność? bo trzeba

po drugie - ponoć, czytałem, w e36 z tyłu jest możliwość ustawienia negatywu/pozytywu, skoro ci zżera wew czesc opony to masz spory negatyw, tak czy siak jedz do kogos i to zrób, wymiana jakichkolwiek części elastycznych w zawieszeniu wymaga ustawienia zbieżności, ponadto przód w e36 profilaktycznie powinno się co roku ustawić ponownie, pozdro

Opublikowano

przód miałem niedawno robiony, tyłu nie robiłem, a zwieszenie obniżał poprzedni właściciel.

Opony zaczęło zżerać jak wymieniłem tuleje wahacza tylnego.

Teraz mam leżeć nowe ogumienie więc mi go szkoda. Pojadę na zbieżność geometrie i by od razu założyli mi nowe kapcie.

Mam nadzieję, że będzie gut.

http://mlodzi.pl/auto.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.