Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich czytających ten post!

 

Mam problem ze swoim bmw 318 z 1998 r., mianowicie silnik po uruchomieniu pracuje strasznie nierówno, dźwięk jest taki jakby chodził na 2 cylindry... na luzie z wciśniętym gazem w podłogę obroty nie przekraczają 2 tys. obrotów. W trakcie jazdy auto się dławi, nie chce przyspieszać. Do momentu rozgrzania silnika są właśnie takie objawy. Potem gdy złapie temperaturę wszystko działa ok, auto jeździ tak jak powinno, teraz moje pytanie odnośnie tej usterki... Auto jest rok w kraju, od momentu przyprowadzenia jest tak samo... Żaden mechanik w okolicy nie potrafi się z tym uporać. Zostało wymienione w aucie bardzo dużo elementów ale problem wciąż jest choć nie tak drastyczny i nie tak długo występujący jak na początku. Auto ogólnie użytkował mój brat także nie wiem co dokładnie było wymienione, na pewno zrobiona jest głowica łączenie z uszczelką, świece, wszystkie filtry 2 razy. Podobno może być problem z czujnikiem temperatury ale są w aucie 3 i nie wiadomo, który z nich mógłby być uszkodzony.

 

Osobiście zastanawiam się nad cewkami zapłonowymi, jeździłem golfem IV i w nim gdy auto chodziło na 2 gary właśnie padły 2 cewki ( w golfie są 4 cewki po jednej na każdy cylinder ) w bmw jest chyba jedna? Tyle, że w przypadku gdy cewki w golfie padły to auto cały czas jeździło tak jakby chciało a nie mogło, a tutaj w momencie gdy auto się nagrzeje to jest wszystko ok... poza tym myślę, że mechanicy ( a bunia stała u kilku ) sami by do tego doszli...Może trzeba oddać wtryski do regeneracji? Może to pompa paliwa? Może dalej coś z głowicą jest nie tak?

 

Może Wy macie jakąś koncepcje? Może ktoś spotkał się z czymś podobnym? Usteccy mechanicy niestety nie potrafią ogarnąć tematu... Auto teraz gdy je przejąłem jest w trójmieście i mam nadzieje uporać się z tym problemem...

 

Poza tym autko ma także kilka innych mankamentów...

1 ) nie działa centralka, szyber, jednak raz na jakiś czas zadziała by potem znów odmówić posłuszeństwa...

2 ) auto ma wymienione tarcze i klocki z przodu a podczas hamowania z prędkości 80-90 km/h strasznie myszkuje i na kierownicy odczuwalne są wyraźne drgania, mam wrażenie, że to bije coś w przednim prawym kole

 

No to chyba tyle, może macie jakieś sugestie? Zapraszam do dyskusji.

 

Pozdrawiam

Kuba

Opublikowano
odnosnie bicia i drgan na kierownicy mialem taki sam problem a mianowicie dotyczyl on opon w samochodzie. Nie wiem co bylo z nimi nie tak ale po wymianie na nowe jak reka odjal..
Opublikowano

witam

 

miałem podobne problemy, na zimnym silniku ciężko go odpalić ( co prawda palę go raz na tydzień ) jak już załapie 2-4 sek słychać jakby palił na dwa gary.

Dodając gazu na nierozgrzanym silniku dławi się.

Puszcza go dopiero przy 4000 tyś/ob.

 

Polecam podpięcie pod kompa no i zwrócić uwagę na cewkę i świece !!!

u mnie pomogło kilka błędów wymiana świec no i coś z tą cewką i gra gitara.

 

ps. o braku mocy - poczytaj " zawor odpowietrzenia skrzynie korbowej"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.