Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak skutecznie poszerzyć tylne błotniki? Dodam że miałem juz trochę skorodowane, i zostały one rozpołowione i wyczyszczone. Teraz tylko zostało poszerzyć i zamalować. Tylko jak, czym, i może ktoś już robił tak i ma jakieś doświadczenie jak zabezpieczyć przed korozją?
Opublikowano

O ile chcesz poszerzyc ?? Bo tak z zasady to sa dwie domowe metody :D

Rura miedzy kolo a blotnik i powoli rusza sie samochodem, Potrzebne dwie osoby i duzo wprawy

Albo lewarek i dwie deski i wypychamy :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Widziałem taki przyżąd kolego. Już je wypchałem. Przez rozpołowienie pozbyłem się tego marginesu ok 0.5 cm. Taki zawinięty jest o 90 stopni od zewnętrznego błotnika. Także odgjąłem ten kawałem który jest pionowy, on ma ok 1.5cm. Odgiąłem go i od trochę powyciągałem. Teraz zostało mi tylko dobrze zarobić przed rdzą. Myślełem o farbie antykorozyjnej, i na konieć łatke z włukna i zywicy. Narazie muszę poszukać dystansow gdzieś ok25mm bo mam felgi z ET41 a tak z dystansem to będe miał ET 16.

 

Narazie mam problem z silnikiem. Miałem pompę oleju walniętą, wymieniłam na inną i jeszcze gorzej.

Silnik chodzi jakiś czas równo i za parę chwil przygasa, aż złapie jakiś 300 obrotow i gaśnie. Jak by go coś trzymało. Jak zgaśnie to odrazu staje w miejscu. Nie ma tak że ma jakies jeszcze obroty wałem. Daję w gaz i też się dławi i gaśnie. Nie wiem co mu jest. Zarzucę chyba temat. Podejżewam czujnik położenia wału, no i pompę bo górrna cześć silnika klekocze jak stara M40 tka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.