Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

wyswietlilo mi blad na BC restraint system fault po podpieciu pod dis'a oczywiscie blad maty pasazera, ktory chwilowo skasowalem i dodatkowo wlasnie resistance too high. Wiem, ze chodzi o akumulator - jego rezystancja/opornosc jest zbyt duza.... Co moze byc przyczyna? Czy to znaczy, ze akumulator sie skonczyl i nalezy go wymienic na nowy?

Dodam tylko, ze od 5 lat ten sam oryginalny nie wymieniany akumulator BMW :?:

Opublikowano
Z tego co sie orientuje to gdy pada aku to wtedy raczej nie mozliwe jest odpalenie auta...
icon4.png
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Kto podpowie jaki jest nr części (kabelka profesjonalnie zaznaczonego na foto :D ) przy akum... Poniżej foto (sorry za jakość zdj. z tel.)

 

http://img815.imageshack.us/img815/6136/zdjcie1mi.jpg

 

Pozdr.

Opublikowano

kabelka nie kupisz bo jest w zestawie z klemą pirotechniczna.

Co do resistance if to high to nie chodzi o akumulator tylko o to, że Za duży opór ma ten obwód maty pasażera ze pracuje na zwarciu lub podobne.

Inpą da sie sprawdzic jaki jest aktualny opór obwodów poduszki powietrznej (sprawdz który dokładnie i jaką ma wartość)

ok 2.5 Ohma to poprawa wartość i takie też rezystory wstawiaja aby oszukać sterownik w przypadku braku poduszki lub wystrzelonego napinacza lub klemy.

Opublikowano

OK strzelone są tylne napinacze, mam już zamówione nowe - wymienię i zobaczymy co INPA na to. Dzięki za podpowiedź kolego.

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.