Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :)

 

Mam niestandardowe pytanko, mianowicie chciałbym się dowiedzieć jakie dyferencjały były montowane w Compactach e36, chodzi mi o różnice pomiędzy silnikami 1.6 102 km, a 1.8ti, którego wszywscy znaja pod nazwą 1.8is :)

 

Czy były też różnice w przekładniach skrzyni ?

 

________

Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków na górze działu i konsekwencjami za jego nieprzestrzeganie! Tytuł poprawiłem /mattiss

Opublikowano

W pierwszym temacie w dziale e36 jest rozpiska :mrgreen:

Ale tak trudno poszukac

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Silniki M40, M42, M43 i M44 byly spinane z ta sama skrzynia getrag 250

przelozenia to:

1-4.23

2-2.52

3-1.66

4-1.22

5-1.00

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Dzięki :)

 

Założyłem ten post, bo przekładałem silnik w moim compakcie i wygląda na to że miałem montowany dyfer 3.46 bo był w nim fabrycznie silnik 1.6 102km m43, założyłem m44 1.8ti, który miał montowany trochę dłuższy dyfer

no i wydaje mi się że zyskałem na przyspieszeniu, ale straciłem na v max, no i chyba spalanie też wzrosło ;p

 

Pozdro

Opublikowano
noi dobrze ci sie wydaje krotszy dyfer to lepsze przyspieszenie ale ja bym tak zostawil jak masz lepiej miec przyspieszenie i elastycznosc niz v-maks lekko wyzszy :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.