Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pewien problem i chciałbym się z wami nim podzielić.

Posiadam samochód BMW 316 E36 Compact z silnikiem M43 z roku 1995.

 

Odpalałem samochód na znacznie rozładowanym akumulatorze i niestety, ale teraz już nawet to nie działa.

Po dociekliwej analizie doszedłem, iż nadmierny spadek napięcia na elektronice obciążonej rozrusznikiem mógł spowodować zablokowanie EWS.

 

Wygląda na to, że usterka tkwi w rozkodowaniu klucza.

Próbowałem zakodować, lecz gdy w INPA wciskam na 'activate' i 'writing ISN number' nic się nie dzieje.

 

Cały czas pojawia się błąd w EWS.

34 - wrong changing code with key # 2

Error frequency : 1

 

Posiadam tylko jeden klucz i jeden plastikowy.

 

Zatem zakupiłem Interfejs na wejście ADS od kolego 'nerwus', któremu jestem naprawdę wdzięczny za pomoc, którą udziela mi poprzez PW.

 

Do testów używam stacjonarnego komputera z Windows XP SP2 oraz z zainstalowaną full INPA 5.0.2 i DIS v44 z linków od 'nerwusa'.

Opublikowano
Witam.

Mam pewien problem i chciałbym się z wami nim podzielić.

Posiadam samochód BMW 316 E36 Compact z silnikiem M43 z roku 1995.

 

Odpalałem samochód na znacznie rozładowanym akumulatorze i niestety, ale teraz już nawet to nie działa.

Po dociekliwej analizie doszedłem, iż nadmierny spadek napięcia na elektronice obciążonej rozrusznikiem mógł spowodować zablokowanie EWS.

 

Wygląda na to, że usterka tkwi w rozkodowaniu klucza.

Próbowałem zakodować, lecz gdy w INPA wciskam na 'activate' i 'writing ISN number' nic się nie dzieje.

 

Cały czas pojawia się błąd w EWS.

34 - wrong changing code with key # 2

Error frequency : 1

 

Posiadam tylko jeden klucz i jeden plastikowy.

 

Zatem zakupiłem Interfejs na wejście ADS od kolego 'nerwus', któremu jestem naprawdę wdzięczny za pomoc, którą udziela mi poprzez PW.

 

Do testów używam stacjonarnego komputera z Windows XP SP2 oraz z zainstalowaną full INPA 5.0.2 i DIS v44 z linków od 'nerwusa'.

 

Podładuj klucz (akumulator w kluczu , jeśli masz ELM-a) i sprawdź, jeśli nie pomoże wykonaj procedurę.

1. otwórz kluczem samochód, klucz do stacyjki, drzwi zamknięte

2. klucz na zapłon (nie zapalaj silnika) na 15 sek.

3. klucz na off - 10sek. i wyjmij

4. po wyjęciu czekaj 2 min. 30 sek. i spróbój odpalić.

Jeśli i to nie pomoże, wyjmij EWS przyślij zaprogramuję Ci transponder.

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.