Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem tu nowy.wcześniej tylko czytałem i wiele się dowiedziałem od was.Dzięki :lol: mam e46 320d 136km 98r. i problem jak w temacie.dużo oleju na osłonie silnika i pokrywie zaworów no i plama w garażu pod samochodem.przeczytawszy chyba wszystko o odmie wymieniłem ją na kompletną nową i problem jak ręką odjął.(stary filtr był 3 razy grubszy od nowego,chyba nigdy nie wymieniany)teraz po zrobieniu ok.3000km znów to samo.Czy to możliwe żeby olej wywalało przez odmę na wierzch silnika?czy odma mogła się zatkać w tak krótkim czasie? czy przyczyna to co innego?
Opublikowano

ja też tak miałem i u mnie to było z powodu nie szczelnego korka wlewu oleju a jak to wymieniłem to jeszcze musiałem wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów bo mi olej do gniazda wtrysków się dostawał i potem moczył pokrywę zaworów i teraz wszystko suche.

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
korek wymieniłem jako pierwszy,powodem wycieku była dziura w pokrywie zaworów, ktoś wcześniej wyciągał wtryski i na jednym nie było miedzianej podkładki, spaliny wypaliły dziurę przy wtrysku i uszkodziły uszczelkę. Co dziwne nie było tego słychać. Wymiana uszczelki, spawanie pokrywy, komplet nowych podkładek pod wszystkie wtryski i przy okazji sprawdzenie(na szczęście są ok) no i wreszcie sucho.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.