Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam poważny problem z moim BMW, Kupiłem je rozbite, tzn było przewrucone na bok, troche pognieciony dach i potłuczone szyby, zerwane poduszki pod silnikiem i zerwana chłodnica, po naprawach karoseri jeździłem tyle że padał mi szybko aku. znajomy mierzył napięcie miernikiem na bateri i pokazywało 14.0/14.3, czyli ładowanie jest, jak dobrze naładuje auk to odpali z kluczyka, troche pojeżdze i znów pada, na trzech akumulatorach dzieje się tak samo. dziś rano chciałem wyjechać wsadzam na ładowaną baterie i nic, po przekręceniu kluczyka na rozruch gasną kontrolki:? co to może być?
Opublikowano
mogą ci kolego klemy nie łączyć albo przewody zasilające mogą być gdzieś zaśniedziałe i nie ma wystarczalnego przepływu produ. do rozruchu potrzeba go dożo. sprawdź grube przewody idące do rozrusznika do alternatora najlepiej wyczyść końcówki i sprawdź jeszcze czy silnik ma dobra masę. przyczyn morze być dożo. jeśli były poduszki zerwane to znaczy ze ten silnik się kawałek przemieścił i na pewno in-stalka była szarpnięta.
Opublikowano
już sprawdzałem kable, prąd przez nie napewno przechodzi. tylko tak jak właśnie kolega mówi, może być któryś zerwany, tylko nie widać żeby było coś nie tak, powyciągałem wszystkie bezpieczniki i spróbuje bez nich, jak będzie chodził to po bezpiecznikach już będzie Łatwiej :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.