Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem ze skrętnymi światłami,brakowało 2 sterowników pod lampami i modułu adaptacji doświetlania zakrętów.Wszystko jest podpięte,przy włączonych światłach działają we wszystkich kierunkach,a przy skręcie kierownicą nie działają.Proszę o radę.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pierwsze słyszę aby E53 X5 miał skrętne światła tj.. doświetlanie zakrętów:)

Albo coś Ci się pokręciło albo pomyłka modeli:)

Światła posiadają regulacje świecenia góra-dół, ksenon może się ustawiać sam-samo poziomowanie, ale skrętne....nie.

Opublikowano
Kolego oświeć mnie bo moze jestem niedoinformowany ale co ma wspólnego Dynamic Drive, system który polega na zmianie sztywności stabilizatora, ze światłami skrętnymi i od kiedy to ten system był montowany w E53. :?: :?:
Opublikowano
Poczekaj pójde sprawdzić dokładnie jak na mojich lampach pisze,sprawdziłem sory pisze BMW dynamic xenon ale i tak mam skrętne ksenony i koniec kropka :lol:http://swiatla.arbiter.pl/files/g/2_860967791_IMG_0471_.jpg
Opublikowano
Ja nie neguję tego że w E53 były montowane ksenony skrętne tylko zdziwiłem się jak napisałeś o Dynamic Drive bo to nie ma nic wspólnego ze światłami
Opublikowano

Grzebiąc w necie znalazłem parę postów gdzie koleś sam próbował zamienić wkłady w X5 na dynamic ksenon może masz coś takiego u siebie.

Ja mam służbową vectrę i superba i w obu jak kręcisz kierownicą światła się również przemieszczają.

Więc albo masz coś zwalone albo to jakaś "zasadzka".

Powinny doświetlać skręt, teraz w niektórych autkach dodatkowo zapalją się np. halogeny przeciwmgielne.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

 

chciałbym rozwinąć temat,

 

otóż u mnie problem ze srętnymi reflektorami przednimi jest taki:

 

że one skręcają tylko w prawą stronę, doskonale to widać np na ścianie w garażu

kręcąc kierownicą w prawą stronę reflektory reagują natychmiast i skręcają się równo

z obrotami kierownicy, w lewą stronę niestety ani drgną. tzn odkręcając kierownicę one wracają ale tylko

do położenia na wprost.

 

dodatkowo zauważyłem mały problem z poziomowaniem lamp,

otóż po włączeniu zapłonu / światła na auto / lampy podnoszą się / poziomują /

jednak nie równocześnie , a jedna po drugiej, najpierw lewa i ok 2-3 sekundy po niej

prawa, zatrzymują się idealnie na tym samym poziomie.

 

dzięki za pomoc.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.