Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja ci wyśle jak wygląda obniżenie 40/40. Ja mam tak ale NIE POLECAM !!!!!!. Najlepiej jest zrobić przód nizej a tył wyzeł. NP przód -40 a tył -35 albo -30. Wtedy prześwit między kołem a błotnikiem jest taki sam i daje to złudzenie że auto jest równo oniżone. Ja obniżyłem po 40 mm i przod i tył progu jest tak sam wysoko zawieszony ale tylne koło się bardziej chowa za błotnik i wydaje się jakby siedziały sprężyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.