Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

ostatnio miałem wypadek tj uderzyłem lewym przodem w barierke energochłonną. Uszkodzenia dosyć spore blotnik, nadkole, felga z oponą, lampy, maska, chlodnica itd. Naprawy dokonal mój tato wraz ze znajomym lakiernikiem no i wszystko cacy, tylko ze auto sciaga ostro na lewo. Trzeba trzymac kierownice 1/4 obrotu w prawo żeby jechać prosto. Wachacze wygladaja na cale, drazek kierowniczy nie jest wygiety, jednak wydaje sie jakby caly MCperson byl lekko cofniety( ok 1cm) w poruwnaniu z prawą kolumną)

 

Co zrobic w takim przypadku? Ile moze wyniesc naprawa(Slaskie)? czy nie wystarczy ustawic zbieznosci/geometrii?

Przeglad się zbliza i musze jakos temu zaradzic:P

Opublikowano

znaczy polatali co sie da a o najwazniejszym zapomnieli :D

chyba logiczne ze musisz sie przejechac na geometrie

Opublikowano

tak logiczne

jesli wystarczy sama geometria to bede bardzo szczesliwy

myslalem, ze trzeba bedzie naciagac Mcpersona do przodu troche, stad moje pytanie

Opublikowano
z tym naciaganiem to troche jak "rzezbienie w gownie" - nigdy nie naprostujesz jak fabryka, ale probowac mozesz :)
Opublikowano
wolalbym uniknac naciagania bez potrzeby, moze wystarczy geometria, a jak nie to trzeba bedzie gdzie indziej szukac przyczyny albo odrazu auto do skupu na wage
Opublikowano
gemetria pomogła, kierownica jest na swojej pozycji, tylko auto troche plywa na drodze ale to raczej wina sprzezyn z tylu albo jakies luzy sie pojawily na tylnej belce bo tam nic nie wymienialem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.