Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie pytanie co do paska jak w temacie. Po dłuższym postoju np. po nocy pasek przez 5-10 sekund po odpaleniu popiskuje. Wydaje mi się, że wina leży po stronie paska. Gdyby to było koło zamachowe, jakaś rolka, napinacz to popiskiwało by za każdym razem przy odpaleniu a tak się nie dzieje. Jedynie po 4-6 godzinach stania. Czy wymienić pasek a może go czymś popsikać lub spróbować trochę naciągnąć, co sądzicie?
Opublikowano
u mnie też było słychać pasek bo się zabrudził olejem albo czymś, psikałem Wurth'em, czyściłem ale i tak to wracało, zmieniłem na nowy z ASO i cisza

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
mechanik mi zmieniał, kwetia poluzowania dwóch śrub od napinaczy ale z tego co wiem czesto są zapieczone i żeby dostep do tego był komfortowy to trzeba odpiąć chłodnicę. Jeśli da się odkręcić śruby to spokojnie można do tego dojść bez wyjmowania chłodnicy

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
Wystarczy w E90 320d zdjąć tłumik szmerów ssania, pasek wspomagania (ten krótszy) i po wyjęciu zaślepki od napinacza odchylić napinacz kluczem i zdjąć pasek wielorowkowy. Nie trzeba odkręcać żadnych śrub przy pasku.
Pozdrowienia od lenia
Opublikowano
Czyli rozumiem, że żeby zdjac pasek trzeba wyciągnąć koło zamachowe, pasek od wspomagania i dopiero ten właściwy pasek ??!!
Opublikowano
Tłumik szmerów ssania to jest ten plastyk od przodu nad chłodnicą, przez który przechodzi powietrze, odkręcić dwa wkręty i wyjąć. Koła zamachowego nie trzeba zdejmować.
Pozdrowienia od lenia
Opublikowano
Tłumik szmerów ssania to jest ten plastyk od przodu nad chłodnicą, przez który przechodzi powietrze, odkręcić dwa wkręty i wyjąć. Koła zamachowego nie trzeba zdejmować.

 

 

Tłumik szmerów (łącznik z tworzywa coś ala guma) wystarczy go przecież zsunąć ;), a należy go najpierw wyciągnąć z przedniej strony (od strony zderzaka).

 

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.