Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przy zimnym silniku jak odpalam silnik dzwoni ale chwile i przestaje.. tak jakby olej dostal sie na gore i cisza.. ale w zimie przy mrozach to nie trwa tak szybko musze czekac az wskazowka od temp wyrowna sie z pierwsza kreska. natomiast gdy juz zlapie temperature i wszystko jest ok dzwoni, jargocze w przedziale 1.7-2.5 tys obr/min.. co to moze byc..:( podejrzewam pierscienie, zawory lub popychacze.. pomozcie..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale to takie klepanie charakterystyczne dla popychacza? zuzyte pierscienie raczej nie dzwonią, predzej panewki.
Opublikowano
niedawno robilem remont silnika dol i gora (pierscienie byly polamane).. po remoncie wszystko bylo tip top i ladnie cicho chodzil.. pojechalem w gory z wyciekiem oleju bo jak sie okazalo jak skladali silnik to uszczelka gdzies sie podwinela i olej mi wyciekal.. bedac w gorach zauwazylem ubytek oleju zaraz nastepnego dnia i dolalem az 1 litr..ale odpalajac go rano to juz zadzwonil silnik.. podejrzewam ze przez droge za malo dostal oleju i moze cos sie stalo.. pierscienie raczej cale bo oleju nie bierze..
Opublikowano
Kolego mi zapierniczał łańcuch przy 2tys.obr jak miałem mobila 10w40 zmieniłem na volwoline i od dwóch lat spokój :D

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
i zaraz że mobil zły. Pewnie kupiłeś w promocji za 60 pln i się dziwisz....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.