Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam. Mam u siebie mały problem od pewnego czasu. Otóż silnik na biegu jałowym raz ma 800 raz 1000 a raz 1200. Silnik krokowy wyczyszczony, sonda została założona nowa, przepustnica błyszczy. I dalej to samo. Gdy ma te 1200 otwieram maskę i dotykam wtyczki od krokowego i nagle spadają obroty ale bardzo nisko i chodzi nierówno. czasem zgaśnie. Odpalam i chodzi na 900 ale jak już rusze to dalej ma 1100-1200. Przez przypadek zauwazyłem i mam coś z ładowaniem mianowicie raz trzyma 14,0 a raz spada do 3, lub 5 lub 7 volt po czym wskazuje i tak wkółko. 5 minut stałem i mierzylem i tak ciągle. Jutro bede regulator zmieniał ale czy on może mieć wpływ na tak nieznośną prace silnika??? Tak twierdzi pewnie elektromechanik. Co wy o tym sadzicie i jakie są jeszcze wasze pomysly na mój problem. Dodam że świece są nowe, kopułka i palce zmieniane na Bremi ok 5 tyś temu tak samo jak przewody. Każdy pomysł się bedzie liczył. Jeśli nie dam rady rozwiązac problemu to chętnie sprzedam. :D Stan blacharski bardzo dobry ale ten silnik :mad2:

 

 

Acha objawy sa na benzynie, na gazie jest to samo....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nic się nie zmianiało. Światła włączone i też tak szalał. wczoraj wykonałem drugi pomiar i nic, ładnie trzyma 14.1 volt nic nie faluje a silnik trzyma obroty na poziomie 800obr/min. Nie wiem co to mogło być ale chętnie bym sprawdził by już nie mieć takiego przypadku...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.