Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem niewiem jaka jest przyczyna bez przerwy pali mi sie nastawnik pompy w przeciągu 4 miesiecy wymieniłem juz 2 nastawniki i 4 regenerowałem mechanik powiedział ze musze zregenerowac tez pompe razem z nastawnikiem wiec to zrobiłem zregenerowałem całą pompe i raptem zrobilem około 300 kilometrów i znów to samo znów nastawnik spalony brałem go pod komputer i nic nie pokazywało dlaczego to tak sie dzieje. CZy ktos moze mi pomuc w tej sytuacji (525 tds)

 

MOD EDIT: Proszę się zapoznać z regulaminem, w szczególności z zasadami tytułowania wątków! Następnym razem będzie ostrzeżenie!!

Opublikowano
a może problem leży w potencjometrze (pedał) lub źle naprawiony a co tam się niby pali. może źle dopasowane elementy do naprawy nastawnika lub coś blokuje.może trzeba pomyśleć nad zmiana mechanika być może ten naciąga !? :mrgreen:
Opublikowano
oto chodzi ze zmieniałem juz kilku mechaników i regenerowałem nastawnik w kilku miejscach i ciągle to samo zrobie około 300 moze 400 kilometrów i znów to samo znów nastawnik mi sie spali , zaden z naprawiajacych mechaników nie miał pojecia jaka jest przyczyna ze tak sie dzieje (moze to wina komputera on moze jakies napięcie wytwaza na pompe wtryskową ) niewiem juz niemam pomysłów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.