Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jak w temacie , regulował ktoś osobiście ręczny ? nie chodzi mi o samą regulacje szczęk lecz jak rozbezpieczyć blokadę pod wajchą od ręcznego ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ponoć w E60 nie reguluje sie to przy recznym w kabienie tak jak np w E39. Można wyregulować szczeki w kole. Jak bedziesz obracał tarczą hamulcową i patrzył przez jedną z dziurek na śrube to w pewnym momencie zobaczysz przez ten otwór zębatkę do rozchylania szczęk. Śruba powinna byc między godziną 12 a 2 jak pamiętam. Kręcąc tą zębatką mechanik rozchylil szczeki tak aby po założeniu nowej tarczy bylo ok.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Ponoć w E60 nie reguluje sie to przy recznym w kabienie tak jak np w E39. Można wyregulować szczeki w kole. Jak bedziesz obracał tarczą hamulcową i patrzył przez jedną z dziurek na śrube to w pewnym momencie zobaczysz przez ten otwór zębatkę do rozchylania szczęk. Śruba powinna byc między godziną 12 a 2 jak pamiętam. Kręcąc tą zębatką mechanik rozchylil szczeki tak aby po założeniu nowej tarczy bylo ok.

 

Zgadza się w 1000% . Lecz żeby wyregulować ręczny w E60/61 pod dzwignią ręcznego jest zabezpieczenie , nie wiem właśnie jak rozbezpieczyć to zabezpieczenie by wyregulować reczny ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.