Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. 2 tygodnie temu wymienilem 2 przednie opony.. zostaly wywarzone... zostala takze ustawiona zbierznosc ale kierowinca wciaz pozostaje lekko skrecona w lewo. powiedzieli ze tak musi zostac i nic sie nie stanie.

 

problem jest taki ze auto przy predkosci 110km/h w gore cale wibruje... na kierownicy nic nie czuc. czuc na karoseri. co zrobic ???

" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Pojechać do innego wulkanizatora i na stacje diag. na zbieznosc. Co to kuzwa znaczy , że "tak ma być" ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Robili ustawienie geometrii i kiere zostawili krzywo mowiac "tak musi zostać"? :mad2: Weź sie zlituj chlopie, co to za nieprofesjonalna robota. Jeśli nie potrafią ustawić, żeby bylo dobrze, to niech oddają kase i jedź gdzie indziej.

 

Dlaczego wymienileś dwie przednie opony? Przed wymianą nic nie trzesło?

 

Zazwyczaj problem z kolem lub z zawieszeniem obiawia sie biciem kierownicy lub jakimiś drgainami jesli chodzi o przednią oś. Jesli czuć wibracje przenoszące sie na całe nadwozie to bardzo mozliwe, ze problemem jest tylna oś. MOże być krzywa felga, może było jakieś uderzenie w koło, może wadliwa opona, a moze złe ciśnienie w kolach. Napisz coś wiecej.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
auto prawdopodobie bylo lekko bite z tylu. opony wymienilem bo stare robily dziwny chuk. wlascicielem auta jestem od tygodnia. nie znam jego dokladnej przeszlosci.
" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Huk mogl byc od wyzabkowania opon, albo wczesniej juz cos bylo nie tak ze zbieznoscia. Ja bym podjechal do tych cwaniaczkow co CI tak kolo ustawili i powiedzial , ze albo poprawiaja, albo oddaja kase, a jak by jakies bunty rzucali, to otworzyl bym bagaznik i pokazal im kijeczka i szpadelek to zawsze dziala ;d

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Jeśli mówisz, ze auto mogło byc bite, jeżdzisz do specjalistów, którzy nie potrafiąc zrobić dobrze roboty mówią "tak musi zostać" to tak na prawdę to szukanie igły w stogu siana. Możemy podsunąć Ci przyczynę typowych problemów przy wzglednie sprawnym aucie a tak nie wiadomo, czy coś zostało źle poskładane czy problem tkwi w jwkimś wadliwym elemencie typu koło lub coś innego

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
witam!!! miałem ten sam problem,3razy wulkanizacja i sprawdzanie na stacji diagnostycznej!!! juz po którymś razie pojechałem do wulkanizacji i kazałem sciągnąc kazdą opone z felgi i jeszcze raz odnowa wywazac!!! i pomogło!!!!
Opublikowano
nie trzeba nawet sciągać dodatkowo opony z felgi, wystarczy spóscić powietrze, odpić opone i obrocić na feldze o 1/3

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.