Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!

 

Może ktos z was orientuje sie w oznaczeniach spreżyn???

Na przykład ja mam czarne z chyba zielonymi lub zółtymi kropkami po bokach.

Piotres ma chyba czarne z białymi plamkami.

Pytam, bo pomału przymierzam się do wymiany amorków i sprężyn.

W ksiązce mam niby napisane ze mój egzemplarz ma sportowe zawieszenie a to podobno rózni sie od normalnego.

Zgłupiec od tego można. Szukam normalnych nieobniżających sprężyn. Dojazd do mnie jest lekko traumatyczny.

Opublikowano

Te kropki/paski NIC nie znacza w przypadku BMW ani ich kolory, byla juz o tym mowa, to jest tylko oznaczenie pary sprezyn . Mysle ze bedzie Ci Ciezko kupic komplet NOWYCH i nie-sportowych sprezyn do z3 poza ASO. A pozatym zamienniki - ojjj roznie o nich ludzie pisza.

 

Rozkoduj vin to dowiesz sie czy masz zwykle sprezyny czy M .

 

Mialbym na sprzedaz komplet NIE obnizajacych, NIE m-suspension sprezyn z mojej zety jakbys chcial .

 

A teraz zawadzasz na tym "przelomie" dojezdzajac do siebie (akurat znam ta droge hehe) ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

madmarx

Pokaż foto Twojej Zety - chciałbym zobaczyć jak wygląda na tych nizszych sprężynach.

Ja mam seryjne zawieszenie, jeździ się w miarę komfortowo, ale w kwestii wygladu jest słabo - wyjątkowo duzę szpary miedzy kołem a błotnikiem. Coś za coś :) Coupe na glebie wyglada moim zdaniem wyjątkowo dobrze.

Opublikowano

Do zawieszenia to tylko nowe nowe rzeczy montuje.

Mam książkę i tam jest niestety napisane M SPORTFAHRWERK

W normalnej Z3 sprężyny na tył są z e36 compakt a tych jest dość sporo na allegro

a tu mam tero M rodzynka. Szpera była w standardzie??? Bo tez mam.

Jeździc to mi się teraz dobrze jeżdzi, ale jak zmieniałem sobie płyn chłodniczy to

przyjrzałem się trochę zawieszeniu. Niby wszystko jest ok, ale umówmy się 9 letni samochód

na fabrycznych amortyzatorach pomimo tego ze dobrze jeździ, ( nie haczę o ten próg :) ) wymaga nowego zawieszenia.

 

 

Zdjęcia będą za parę dni, oddałem teraz samochód do wymiany wszystkich płynów. Brak kanału zmusza mnie do korzystania z usług serwisu...

Opublikowano
Do zawieszenia to tylko nowe nowe rzeczy montuje.

Mam książkę i tam jest niestety napisane M SPORTFAHRWERK

W normalnej Z3 sprężyny na tył są z e36 compakt a tych jest dość sporo na allegro

 

Skad masz to info?. Mysle ze wiekszosc Z3 ma zawieszenia m-suspension, choc moja np. nie miala, ale rodzynek to to napewno nie jest . Ale w czym masz problem ?? z tymi sprezynami . Dlaczego chcesz je zamieniac ? Chcesz podniesc samochod czy nie ? Sa polamane ? Jesli na oba pytania odp. brzmi nie to naprawde nie wiem dlaczego chcesz je zmieniac.

 

Szpera była w standardzie??? Bo tez mam.

 

Mowiac szczerze to nie slyszalem jeszcze o Z3 R6 bez szpery.

 

Jeździc to mi się teraz dobrze jeżdzi, ale jak zmieniałem sobie płyn chłodniczy to

przyjrzałem się trochę zawieszeniu. Niby wszystko jest ok, ale umówmy się 9 letni samochód

na fabrycznych amortyzatorach pomimo tego ze dobrze jeździ, ( nie haczę o ten próg :) ) wymaga nowego zawieszenia.

 

Tu troche przesadzasz ... :wink:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Myślę, że regulowane zawieszenie rozwiązałoby częstą wymianę sprężyn, bo można przecież podnosic i opuszczać samochód -tak jest u mnie.

 

Tak, tyle ze zwykle najwyzsze mozliwe ustawienie gwintu jest i tak 25mm czy 30mm ponizej serii .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.