Skocz do zawartości

BMW e36 1.8 is coupe PROBLEM z DYMIENIEM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Posiadam Bmw e 36 1.8 is coupe z 92 roku i mam pewien problem.Gdy rano odpalam na zimnym silniku szarpie.czy to moze byc wina jakiegos czujnika?drugi problem polega na tym ze jak silnik jest zimny to nie dymi sie z niego a jak sie troche nagrzeje zlapie z 30stopni ciepla to zaczyna sie dymic.Wymienilem uszczelke bo mi wode brala i dymila .teraz po wymianie uszczelki i splanowaniu glowicy plynu nie lyka ale dymi jak z parowozu.Czy to moze zalezyc od sondy Lambda?powiem jeszcze ze jak troche pojezdze to przestaje dymic.co do przewodow wody to te dwa co jeden jest na gorze drugi na dole to z prawej strony jest goracy a ten z dolu z lewej jest bardzo slabo cieply.i nie wiem czy to nie jest wida wlasnie tego ze termostat za dlugo trzyma i dol silnika jest zimny i dlatego tak sie dymi.Wymienialem juz 3 razy termostat i nic nie daje.Czekam na wasze Propozycje co mam dalej robic!Pod koniec tygodnia jade na diagnostyke komputerowa.
Opublikowano
o ile ci planowali glowice? czasem bierze tak malo ze nie zauwazysz :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Jeżeli wody nie ubywa to raczej wszystko jest OK. Para z wydechu jest czymś normalnym w dni chłodne i takie zjawisko występuje we wszystkich autach. Lewy wąż jest chłodniejszy bo może termostat się nie otworzył gdyż silnik nie osiągnął temp roboczej lub układ jest zapowietrzony. Po uzyskaniu temp roboczej próbuj odpowietrzyć układ bo wtedy termostat się otworzy i łatwiej bedzie odpowietrzyć. Ja u siebie po rozgrzaniu otworzyłem korek chłodnicy oraz odkręciłem częściowo mały koreczek w chłodnicy, robiłem przygazówki do 3 tyś obr, trochę wody narozlewałem, następnie zakręciłem korek od chłodnicy i odkreciłem czesciowo malutki koreczek do odpowietrzania ( w chłodnicy ) i wiele razy przygazówki do 3 tyś/obr poźniej znowu wielokrotnie odkręcałem korek od chłodnicy i w taki sposób udało się odpowietrzyć układ. Sonda labda nie ma nic wspólnego z parą, sonda mierzy ilość tlenu w spalinach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.