Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!!!

 

Zżera mi akumulator, zanim zacznę z miernikiem grzebać po bezpiecznikach miałbym prośbę.

Mogło by 2-3 osoby pomierzyć prąd jaki jest pobierany z akumulatora przy wyłączonym samochodzie?

Kluczyk wyciągnięty ze stacyjni, zamknięte, ale nie zablokowane drzwi.

U mnie jest około 230 mA co wydaje mi się ciut duże... A! należny pamiętać o wyłączeniu podświetlania bagażnika :)

Wyłącznik jest w zamku, cienkim śrubokrętem albo zapałką można przyblokować na chwile wyłącznik.

Normalnie z rzeczy jakie mogą pobierać prąd to jest radio i ZKE z odbiornikiem centralnego, ale aż tyle?

Opublikowano
jak to sprawdzic ? trzeba odlaczyc plusowa kleme i wpiac sie z miernikiem szeregowo pomiedzy akumulator a owa kleme?
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Jak mi dojdzie jutro nowy miernik UNI-T i znajde te 10 min czasu to sprawdze !
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Zacząłem grzebać w bezpiecznikach i mała rzecz wyszła odnośnie pomiarów. Trzeba odczekać minute, max dwie po podłączeniu

miernika i wtedy pobór prądu spada do uczciwszych wartości rzędu 20 mA. Ale w dalszym ciągu interesuje mnie jakie jest pobór u was :)

Opublikowano

dzis rano chcialem cegowym zmierzyc , ale wyswietlalo 0, za duzy zakres mial ;/ . Wczoraj mi doszedl dopiero nowy multimetr , dzis wieczorem powienienem zmierzyc ale nie obiecuje.

 

A akumulatora przypadkiem nie masz zuzytego ?? :roll:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

No, wychodzi na to, że akumulator jest zwalony. Bo jak ciągnie 20 mA to 2 miesiące powinien postać i nie jęczeć.

A tu wracam z urlopu po miesiącu i akumulator zdechł. A samochód stał w garażu gdzie temperatura jest stała

15 C.

Opublikowano
No, wychodzi na to, że akumulator jest zwalony. Bo jak ciągnie 20 mA to 2 miesiące powinien postać i nie jęczeć.

A tu wracam z urlopu po miesiącu i akumulator zdechł. A samochód stał w garażu gdzie temperatura jest stała

15 C.

 

 

Ojj Adamie chyba nieco przesadzasz . Mi zeta stala na podnosniku 3 czy 4 tygodnie (nie pamietam juz ile) i aku zdechl, a wczesnie nie mialem nigdy problemow z rozruchem . Naładowalem i jest OK . Wiec mysle ze jak Ci zdechla po miesiacu to kompletnie nie masz sie czym przejmowac :shock: , naladuj go i amen . Co innego jakby Ci po 2 dniach zdychal ;) .

 

Takze nie wiem czy jest sens zeby sprawdzal ten pobor u siebie ... :roll:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Sprawdz, sprawdz :) Dobrze jest wiedziec :)

Bo akumulator miałem naładowany przed wyjazdem.

A e36 w którym dawno nie ładowałem acumulatora i stał dłużej nie uzywany wszystko jest ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.