Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko. Mam 518-tkę i koleszka na przeglądzie doradzil mi wymienić drążek środkowy. Podczas hamowania juz od 80km/h trzesie się kierownica i nie można ustawić zbieżności.

Moje pytanie brzmi :koniecznie trzeba zmieniac cały drążek srodkowy (kompletny 300zł), czy można wymienić tylko końcówki tzw."jabłka"?????

Dzieki wszystkim za pomoc .

Pozdro

Opublikowano

Witam!

Drążek środkowy jest zbudowany jako całość, nie posiada wymiennych końcówek. Można go regenerować ale na ogół nie przynosi to długotrwałej poprawy.

Opublikowano

Dokładnie tak jak pisze przedmówca.

To całość (i nadodatek nie Mercedes a czasami po dym względem szkoda :)) wieć wymiana gałek nie wchodzi w grę tym bardziej ze jedna jest nieruchoma.

Nowy firmy TRW kosztuje około 240 pln (ja już zrobiłem na tym drążku tej firmy około 60 000 km i narazie cisza.

Powodzenia.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.