Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie czy ktoś z was miał do czynienia z takim objawem : jak pocisnę po garach swoją 735 np utrzymuję prędkość powyżej 200 km/h ok 10 min albo 20 min ostrej jazdy na "sporcie" bardzo mi sie nagrzewa układ wydechowy ,tak że wytapia konserwację i dymi mi się z pod auta (tak mi się wydaje że to wydech ) słyszałem opinie że to może być zapchany katalizator który bardzo sie wtedy nagrzewa , może macie inne doświadczenia ?

z góry dzięki za info

Pozdrawiam Yano

Opublikowano
Jakby był przypchany katalizator to auto po rozgrzaniu stało by sie mułowate nie chciało by zabardzo jechać prawdopodobnie brakuje ci osłon termicznych które są nad wydechem.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
Witam

Panowie czy ktoś z was miał do czynienia z takim objawem : jak pocisnę po garach swoją 735 np utrzymuję prędkość powyżej 200 km/h ok 10 min albo 20 min ostrej jazdy na "sporcie" bardzo mi sie nagrzewa układ wydechowy ,tak że wytapia konserwację i dymi mi się z pod auta (tak mi się wydaje że to wydech ) słyszałem opinie że to może być zapchany katalizator który bardzo sie wtedy nagrzewa , może macie inne doświadczenia ?

z góry dzięki za info

Pozdrawiam Yano

 

Jestes pewien, ze to konserwacja? Przy szybkiej jezdzie wydech wbrew

pozorom wcale sie tak abrdzo nie nagrzewa, bo po pierwsze przeplyw

gazow wewnatrz wydechu jest szybki, po wtore, jest intensywnie

chlodzony powietrzem oplywajacym samochod.

 

Duzo czestsza przyczyna takiego objawu to (byc moze nawet niewielki)

wyciek oleju z silnika lub skrzyni, ped powietrza odchyla krople tak ze

laduja na goracych czesciach wydechu i stad dymienie.

 

Podobnie jest jesli np do skrzyni nalano za duzo oleju - przy szybkiej

jezdzie olej sie pieni i jest wyrzucany przez tylny odpowietrznik.

Mialem dokladnie taka historie w mercedesie C320 okazalo sie ze przy

serwisie nalano do skrzyni za duzo ATFu. Przy 200km/h na Katowickiej

spostrzeglem ze za autem sie po prostu dymi, zatrzymalem auto i

po zapachu doszedlem co sie tak naprawde stalo - pozniej zostalo to

potwierdzone przez serwis.

 

Sprawdzenie oslon termicznych tez ma sens, bo moze cos sie tam po

prostu za bardzo nagrzewa od strony nadwozia

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Miałem podobnie... poprostu był to wyciek oleju gdzieś na jakiś gorący element silnika. Strasznie śmierdziało i czasami nawet dymiło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.