Skocz do zawartości

318i Dolny waz chlodnicy zimny


GrzesBMW3e46

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Mam bardzo podobny problem :( , kupiłem niedawno za granicą BMW 318i ktorej wywalalo wode przez korek. Przywiozłem do Polski i zaprowadziłem do mechanika, po długich dochodzeniach (w czasie których wymienił uszczelke, splanował głowicę, sprawdził jej szczelność, wymienił korek, pompke wody, czujnik temperatury, termostat i sprawdził czy układ niejest zapchany) miało być dobrze, niestety miało, górny wąż gorący, dolny zimny, układ łapie spore ciśnienie bo węże są bardzo twarde i aż gdzieś po trochu ubywa mi płynu, do tego na chwile zapala mi się pomaranczowa kontrolka od stanu płynu w chłodnicy, po czym gaśnie na jakieś 10 min i znów się zapala i tak na okrągło (nawet gdy stan płynu jest ok), a gdy autko stoi bez ruchu przynajmniej 10-15min zaczyna łapać temperature która wchodzi na czerwone pole.... Próbowałe tagże odpowietrzyć i nic..... Nadal niewiem co to może być... Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to czekam na odpowiedż... Ps. Silnik odpala beż żadnych problemów, chodzi cicho i równiutko, auto ma 160 tys oryginalnego przebiegu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nio u mnie jest tak ze temperatury nie lapie i nie ubywa plynu.a reszte objawy takie same jak u ciebie.co do twojego problemu to nie dobrze ze ci lapie temp. moze silnik zostal przegrzany.a oleju ci ubywa kopci moze na niebiesko?? jak rozwiazesz problem daj znac w jaki sposob to zrobiles.. pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam chciałem zapytać czy można wymienić sam napinacz auto ma zrobione 268000 a druga sprawa to czy jest to możliwe ze ktoś wcześniej wymieniał cały rozrząd bo patrząc na ślizgi widać że są przytarte ale na oko ok milimetrowe wyżłobienia .Jak sprawdzić czy one są już zużyte z góry dziękuję za odpowiedż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam chciałem zapytać czy można wymienić sam napinacz auto ma zrobione 268000 a druga sprawa to czy jest to możliwe ze ktoś wcześniej wymieniał cały rozrząd bo patrząc na ślizgi widać że są przytarte ale na oko ok milimetrowe wyżłobienia .Jak sprawdzić czy one są już zużyte z góry dziękuję za odpowiedż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby napinacz wymienic trzeba najpierw sciagnac pokrywy rozrzadu gorna i dolna. wszystko sie da samemuwymienic tylko jak nie masz do tego dobrej glowy to radzil bym ci nie podejmowac tego. ja u siebie wszystko sam robilem i nie mam zamiaru do zadnego mechanika prowadzac samochodu wole sam zrobic troche sie na tym znam.najlepiej jakbys mial ksiazke SAM NAPRAWIAM BMW 3 e46 a tam jest wszystko opisane i pokazane.z neta mozna sciagnąć za darmo..nie wiem w jaki sposob to sprawdzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam Po takim dlugim czasie problem zostal rozwiazany juz wszystko Wam opisuje

 

Juz prawie od 2 latek posiadam BMW 3 e46 318i 118km z 1999r. Autko zagazowalem i i mialem prawie identyczny tak jak ty problem.Robilo sie duze cisnienie bardzooo duzzzee przewody jak kamien. dolny waz zimny. Wiec ze znam sie troche na mechanice wzielem sie do roboty. Zaczelem od sciagniecia glowicy glowica sprawdzona na szczelnosc byla dobra. Uszczelka poszla nowa noi glowica splanowana. Zlozylem, autko odpalilem ale nic mi to nie pomoglo, wzielem sie za dalsza robotke wymiana termostatu, pompy wody,zbiorniczka plynu (bo pekl) wymienilem korek zbiorniczka rozne metody odpowietrzania, odlaczalem przewody idace do parownika gazu, wymienilem odme przy okazji,odcinalem obieg plynu od nagrzewnicy, nawet termostat wyrwalem z obudowy aby sprawdzic czy pomoze jednak NIC NIE POMOGLO.Jezdzilem tak poltora roku od Tygodnia problem mi zginal.Czyli przewody miekke plynu nie ubywa wentylator sie zalacza dolny waz cieply jak sie go przegoni i . Juz mowie co to za przyczyna od dluzszego czasu zauwazylem ze ubywal mi plyn wiec dolewalem i nic z tego sobie nie robilem bo nie widzialem wycieku gdyz wyciek odparowywal az do pewnego dnia ze po dolaniu plynu ujechalem tylko 100km i znowu zabraklo w tym momecie wyciek zauwazony z pod korka zbiorniczka.A to ze korek juz byl nowy wczesniej wsadzony zrezygnowalem z nastepnej wymiany korka.Wymienilem tylko 2 oringi, ktore sa na korku zalozone zostaly troszkie wieksze od tych jakie byly korek na wcisk wkrecilem do zbiorniczka i Problem Zginal Wszystko teraz gra pieknie i cyka ..Taka drobnostka a tyle zachodu:)) Juz teraz Wiem ze W BMW uklad chlodniczy musi byc w 100% szczelny, bo jak nie to sie bedzie zapowietrzal...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.