Skocz do zawartości

m47 najpierw panewki a teraz?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i pomyśleć że auto było w serwisie... eh. brak uszczelki, teraz coś z zasilaniem paliwa nie halo... masakra. mozesz zdradzic sekret w którym serwisie tak "naprawiają" auta?

 

Czeka mnie jeszcze wymiana oleju po dotarciu. :) w odpowiednim momencie napisze co i jak :)

 

Odkrylem przy okazji czyszczenia czujnika na kolektorze ze kolektor czyszczony nie byl :!: - slow brak.

 

Głowna przyczyna mojej awarii była awaria :) turba na autobanie 2 lata temu. Olej pociaglo z silnika i sie przytarl. Wał peknal na wykorbieniu pod korbowod 1wszego tłoka, olej zaczal leciec przez pekniecie przez co panewka nie byla smarowana, reszte juz znacie :)

 

Od remontu mam zrobione niecale 1000 km do tej pory.

Jak pytalem w ASO o cene nowego walu to nie umieli uwierzyc ze cos takiego sie stalo, w serwisie mowili co innego, nie wiadomo komu wierzyc.

Opublikowano
i pomyśleć że auto było w serwisie... eh. brak uszczelki, teraz coś z zasilaniem paliwa nie halo... masakra. mozesz zdradzic sekret w którym serwisie tak "naprawiają" auta?

 

Czeka mnie jeszcze wymiana oleju po dotarciu. :) w odpowiednim momencie napisze co i jak :)

 

Odkrylem przy okazji czyszczenia czujnika na kolektorze ze kolektor czyszczony nie byl :!: - slow brak.

 

Głowna przyczyna mojej awarii była awaria :) turba na autobanie 2 lata temu. Olej pociaglo z silnika i sie przytarl. Wał peknal na wykorbieniu pod korbowod 1wszego tłoka, olej zaczal leciec przez pekniecie przez co panewka nie byla smarowana, reszte juz znacie :)

 

Od remontu mam zrobione niecale 1000 km do tej pory.

Jak pytalem w ASO o cene nowego walu to nie umieli uwierzyc ze cos takiego sie stalo, w serwisie mowili co innego, nie wiadomo komu wierzyc.

 

 

Na szkoleniach z marketingu im wmawiają:

"do niczego się nie przyznawac, jak przyjedzie klient z pękniętym walem to mówcie, że to nie BMW"

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam Panowie!

Więc u mnie również strzelił wałek tylko,żena 4tym cylindrze :mad2: i sytuacja była identyczna jak u kolegi przed tym jak strzelił wał, drgał pedał sprzęgła i wyraźnie było słychać stukanie z silnika i właśnie zastanawia mnie co było przyczyną bo równiez padło mi turbo jakiś miesiąc przed zajściem,ale po rozebraniu wszystkiego dwumas był rozsypany (potworne luzy) do tej pory byłem przekonany,że dwumas własnie spowodował ww.awarię,teraz mnie zastanawia to co kolega napisał o turbinie,u mnie również padła przy dużych obrotach.Pojechałem do niemiec po nowy motor sam go wykręcałem z auta które było walone w tył koszt motoru(bez osprzętu) i wycieczka jakieś 3tyś,nowy dwumas wraz ze sprzęgłem 2100,do tego należy doliczyć płyn, olej i filtr,jaki efekt? jeszcze nie wiem silnik już załoźony ale czekam jeszcze na dwumas :mad2:

Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.