Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem pali mi na 3 gary i jeszcze problemy z gaznikiem jak mozna taki gaznik przywrocic do dzialania oraz mam pytanie czy dalo by rade moze podlaczyc stary typ gaznika do tego silnika bo mam taki .

i jak mozna sprobowac aby palila na wszystkie gary

 

pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój tata ma taką 316 na ecotronicu i też miał przez jakiś czas problem z tym gaźnikiem. Ale pewnego razu wszystko rozebrał w drobny mak i poskładał na nowo.( miał dwa takie gaźniki i poprzekładał co lepsze). Teraz jeździ bez problemu, silnik ciagnie, chodzi równo i pali poniżej 10 litrów (gazu).

Wiem, ze mozna zastosować gaźnik z jakiegoś audi 2.0, ale stary gaźnik z bmw też powinien podejść, sądzę ze tylko kwestia podstawy pod gaźnik i regulacja

 

pozdrawiam.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
wiesz nie jestem pewien jak do pierburga ale kiedys przerabialem gosciowi k-jetrona na gaznik z poloneza pokombinuj w tym kierunku. ja dorabialem tylko taki adaptor pod gaznik i flansze z kolektora, no i powiekszalem dysze paliwowe, efekt byl zajebisty m10 zaczela chodzic jak zegarek i na benzynie i na gazie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.