Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam takie pytanko wczoraj wymieniałem w BMW e39 sworzeń wachacza tylnego i musiałem rozebrać tarcze i cały wachacz i odpiąć czujnik absu i po włozeniu nowego sworznia i złozeniu wszystkiego odpaliłem auto i pali sie kontrolka ABS i ASC i nie chce zgasnąć ??? Proszę o pomoc czy trzeba usunąć błąd na komputerze ????
Opublikowano
Witam mam takie pytanko wczoraj wymieniałem w BMW e39 sworzeń wachacza tylnego i musiałem rozebrać tarcze i cały wachacz i odpiąć czujnik absu i po włozeniu nowego sworznia i złozeniu wszystkiego odpaliłem auto i pali sie kontrolka ABS i ASC i nie chce zgasnąć ??? Proszę o pomoc czy trzeba usunąć błąd na komputerze ????

 

Jesli czujnik zostal odlaczony przy wlaczonym zaplonie, to modul

zarejestrowal usterke. Skasowac mozna ja tylko za pomoca komputera,

natomiast w zasadzie uklad po ponownym podpieciu czujnika powinien

pracowac normalnie - co sugeruje, ze przy ponownym montazu byc

moze utworzyla sie gdzies przerwa w obwodzie - uszkodzil sie sam

czujnik albo okablowanie.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.