Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fakt ze nie mam 7 tylko 8ke, ale z takim samym silnikiem jak Wy. Może tu mi ktoś podpowie. Objaw jest taki: Silnik odpala normalnie, jezdzi normalnie. Ma niedawno wymieniane przewody, swiece, kopułki i palce. Jeżeli trzymam go dluzej w okolicach 2000rpm po pewnym czasie czuje, jakbym ciągnął na holu ciężarówke. Moge zrobic kickdowna i wchodzi mi na obroty ale nie jedzie do przodu. Objaw jest tez inny, moge jechac np 160 na autostradzie i zaczyna po pewnym czasie słabnąć. Moge dac mu kick downa a on nie ma sily wkrecic sie na obroty. Chwile postoje na obrotach dam mu gazu i sie zaczyna wkrecac jak wczesniej. W innych przypadkach kiedy jade nierówno, właściwie szczególnie nie czuć problemu. Co juz wymienilem: pompy paliwa, filtry paliwa, czujniki temperatury silnika, czujniki temperatury powietrza, przeplywki, przepustnice, sprawdzilem szczelnosc dolotu, wymieniłem całą odmę. Mam nadzieje ze cos poradzicie. Przedstawiam film - jak sie dobrze wslucha, slychac przy tych 2000obr strzaly.

 

Na poczatku jade specjalnie 2000obr, potem zatrzymuje się i dodaje gazu do dechy - nie moze sie wkrecic. Dalej po chwili wciskam ponownie i po chwili namysłu, jakby przepalenia czegos dostaje kopa i dalej jest dobrze.

 

Opublikowano

Witam.

Kumpel miał podobny efekt w 750 przyczyną były regulatory ciśnienia pozycja nr.7 na diagramie

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB81&mospid=47352&btnr=13_0603&hg=13&fg=15

Można je sprawdzić podłączając rurkę i zasysając ustami jeśli robi się podciśnienie to są oki.

Pozdrawiam Kanap

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.