Skocz do zawartości

E39 Skokowa praca licznika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam wielki problem z zegarami w E39 z dużym wyświetlaczem. Jakiś "fachowiec" naprawiając prawdopodobnie piksele uszkodził silniczki liczników - prędkości i obrotów (choć paliwo i woda też nie są idealne).

 

Objawy są następujące:

- wskazówki podczas jazdy poruszają się skokowo

- są przekłamania - na prędkości około 10-15 Km/h

 

Po demontażu liczników widać że wskazówki nie wracają same do zera jak się je palcem wychyli :/ Nie szorują o cyferblat. Wskazówki są trochę luźne i można je troszeczkę wyciągnąć do góry z całą osią. Wtedy chodzą przez chwile dobrze - same opadają do zera, ale tylko chwile - potem znowu oś opada.

 

Pomocy! co można na to poradzić ? jest jakiś sposób naprawy ? czy zostaje tylko wymiana tych silniczków ?

Czy ktoś może otwierał taki silniczek ? jest zgrzany i można by się pokusić o to..... a może ma ktoś na sprzedaż z uszkodzonego licznika silniczek?...

Opublikowano

Witam

 

W zegarach stosowane sa silniki krokowe. Nie sadze zebys byl w stanie sam naprawic. Koszt wymiany tych silnikow powinien byc w granicach 200-300pln (razem z wymiana). Moja siostra w audi A2 ma ten sam problem.

 

Pozdrawiam

  • 4 lata później...
Opublikowano
WItam. Mam podobny problem. Zacina mi sie wskazowka predkosciomierza (obrotomierz i inne wskazniki dzialaja poprawnie). Robilem test licznika i zacina sie od 120kmh do 130kmh poza tym zakresem jest dobrze. Podczas jazdy przeklamuje predkosci i wskazowka sie zacina. Stalo sie tak po regeneracji wadliwych pikseli. Czy to wina fachowca? Co moglo ulec uszkodzeniu? Prosze o pomoc.
Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie. Czy ew. przy wymianie calego licznika mozna zostawic alu ringi?Tzn szybke wraz z plastikiem i ringami? Mam ladny licznik poliftowy wlasnie z ori ringami na zegarach i nie chcialbym zakladac tego bez ringow bo wyglada kiepsko :?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Sprawa w moim przypadku rozwiazana. Przy naprawie wyswietlacza licznika zostal uszkodzony silniczek od predkosciomierza i w tym byl caly problem (zwój miedzianych drucików bardzo cienkich ktore sie przerywaja i stad "haczenie sie" licznika.) Koszt naprawy: 50zł silniczek+usługa wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.