Skocz do zawartości

Problem z BMW 524 TD - 91 ROK - Proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samochód ciągnie dobrze na 1 i 2 biegu do ponad 4 tys obrotów, na 3-5 biegu po przekroczeniu 3 tys obrotów dławi się tak jakby nie działało turbo przy tym spada spalanie paliwa z około 25 do 10 litrów. Na piątym biegu ciężko jest przekroczyć 140 km/h, bo osiąga wtedy obroty ok.3000.

Jeszcze jeden problem.

Po mocnym nagrzaniu silnika, woda chłodząca silnik zaczyna się lać z węży- wytwarza się bardzo duże ciśnienie.

Samochód ma przejechane 220 tys km, sprawna pompa paliwa, dobre wtryski, uszczelka pod głowicą ok.

 

Bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano
Po mocnym nagrzaniu silnika, woda chłodząca silnik zaczyna się lać z węży- wytwarza się bardzo duże ciśnienie.

Samochód ma przejechane 220 tys km, sprawna pompa paliwa, dobre wtryski, uszczelka pod głowicą ok.

 

Bardzo proszę o pomoc.

 

Może pompa wody :?: często padają wlaśnie w okolicach 200 tys.km

Pozdrawiam

Piotrek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.