Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a wiec zaczęło się do w ymiany amortyzatorów, sworzni wachacza, drazkow kierowniczych itd itd. poniewaz autko zaczelo mocno myszkowac po drodze. poczytalem u was na forum i wielu z was polecilo mi wymiane gum progowych w tylnym zawieszeniu. wiec zakupilem takowe pojechalem do mechanika a on powiedzial ze nie ma sprzetu aby wyciagnac je bo nie ma praski czy jakis innych pierdul ale wymieni mi wszystkie pozostale elementy wiec mowie mu spoko rob pan :) wymienil wszystko bo raczej wole widziec jesli ktos mi w aucie grzebie i sie zalamalem. wyjechalem uradowany nowym zawieszeniem a bumka jak fruwala tak fruwa po koleinach. polecialem na zbieznosc ustawili tak jak powinno byc i lipa auto dalej fruwa mam oponki 205/50/ r16 i pytanie

czy to mozliwe aby te gumy az tak bardzo odpowiadaly za stabilnosc auta na koleinach ????

ale to nie wszystko

zauwazylem ze kieownica gdy jade idealnie prosto jest lekko skrecona w lewa strone oczywiscie gdy chce ja wyprostowac auto skreca w prawa strone czy ten mega mechanior mogl zle zgrac przekladnie montujac nowe koncowki drazka ???????

i jeszcze jeden rebus

lecialem wczoraj prawie 150 km/h i jakis debil wyskoczyl mi na lewy pas wiec po hamulcach i az mi serduchu stanelo

kieronica tak zaczelo szapac na lewo i prawo ze nie moglem jej utrzymac

woccilem do domu i pomyslalem napewno jak zostawilem auto na dwie godziny synek mechaniora sie dorwal bo auto bylo zmontowane i gotowe pofruwal sobie i przelecial przez dziure jakas i skrzywil mi frlge wiec dlugo sie nie zastanawialem i zalozylem stalowki ktore sa idealnie proste i wywazone i jazda i efekt identycznie ten sam

co moze byc powodem????

tarcze?

prosze o sugestie gdyz moja bumcia to moja druga zoneczka i musi w niej wszystko chodzic jak powinno a nie chodzi :(

Opublikowano
Kolego przedewszystkim sprawdź czy nie masz luzu na maglu. Ja u siebie walczyłem dość długo z tym problemem miałem luzy na tulejkach magla i autko strasznie myszkowało szczególnie w koleinach strach było 100 polecieć. Jedyna rzecz to regeneracja. Ja poszedłem troszkę w inną stronę dorobiłem u znajomego tokarza dwie tulejki z teflonu na obie strony magla(są inne średnice). Osadziłem w maglu i narazie (jeżdzę już trzy miesiące) zapomniałem o czym takim jak ciągnięcie kierownicy w koleinach. Jedyny minus tej zabawy jest taki że trochę zmniejszył mi się przez to promień skrętu (tulejki miały po 7 mm szerokości) ale idzie sie do tego przyzwyczaić
Opublikowano
Kolego co do szarpania kierownicą podczas hamowania winna może być maglownica ale również a nawet na pewno krzywe tarcze hamulcowe bądz kiepski stan zacisków hamulcowych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.