Skocz do zawartości

piszczący pasek wielorowkowy ...juz nie wiem co wymienić??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam e36 compact z silnikiem M43B16, piszczy mi pasek wielorowkowy napedza on pompe wodna pompe od wspomagania i alternator... nie wiem dlaczego on piszczy...był wymieniany,, wymieniany był również napinacz na nowy(taki mały amortyzatorek)...piszczy dalej :zalamany: kiedy psiknę silikonem w spray na pasek przestaje na chwile piszczeć....nie wiem co to moze byc za przyczyna..piszczy również jak gaszę silnik wtedy słychac jak to wszystko staje //////// jesli ktos ma jakiś pomysł i mi pomoze proszę pisać .. pozdrawiam

 

ps. czy przyczyną moze byc np. wytarte już koło od pompy wspomagania???

Opublikowano

Witam. Miałem identyczny problem nowy pasek piszczał jak wściekły pryśnięcie silikonem pomagało na moment i koniec w końcu wymieniłem pasek na kolejny ale Dayco i do dziś mam spokój. Wczesniej mialem pasek Gates i on był zbyt plastikowy i dlatego piszczał ten Dayco jest zupełnie z innego materiału dlatego proponuje zmień na Dayco i powinno być SPOKO :8) POZDRAWIAM

Ps: no chyba że masz już założony Dayco tylko zobacz w palcach czy nie jest zbytnio "plastikowy jak co to zmien na inny.

Opublikowano
Przyczyną może być także nieosiowość kół, lub skrzywione której z kół.
Opublikowano
Pasek mam firmy Contitech.... kupywałem go w ASO ma przejechane około 20 tys km....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.