Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam podpięty reduktor KME gold: zasilanie przed silniczkami a powrót jest ok 10 cm pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Problem jest taki że jak temperatura spada poniżej 1*C to zaczyna się problem z przełączaniem na gaz. Im niższa temperatura tym później się przełącza. Gdy było -20*C to jak już się przełączył to wogóle nie chciał jechać a w aucie miałem upał. Termostat trzyma na 90*C cały czas. Szukam przyczyny i nie wiem czy źle wpięty reduktor czy może pompa wody pada, chociaż temperaturę trzyma dobrą cały czas.

Pozdrawiam

Opublikowano
Reduktor kolego wpinamy w nagrzewnicę nie jest trudno ją zlokalizować 2 węże wodne wchodzące do kabiny. Nie bardzo kumam jak to jest u ciebie zlepione. Może masz reduktor zzapowietrzony pamietaj ze musisz odkrecic podgrzewanie wnetrza na maksa i najlepiej troszke tak zostawic zeby powietrze wyszło sobie. Sprawdź w proramie jaka masz temp przełączania na gaz jaka temperature reduktora gazu noi czy dobre czujniki wybrane.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.