Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Troche lipny ten stożek z nakrywką od gory... i martwie mnie też ta malutka oslonka i cena.Za 160zl mozna kupic identyczny kit AOMA z oslonka...Natomiast myslalem zeby oslone zrobic samemu tylko z czego i jaka dlugość dolotu...Warto tez wspomnieć ze za 100zl wiecej masz fachową robote w firmie el-tec.

A ja bym sie pisał na kupno (jesli dł jest dobra) http://allegro.pl/item602878501_dolot_profesjonalny_uklad_dolotowy_bmw_e36_325.html

I do tego zrobienia doprowadzenia,i oslony samemu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dobra, a moze zostawisz ten dolot w spokoju? nie wiem z jakiego powodu modyfikujesz dolot? czy chcesz uzyskac owy "przyrost mocy" czy po prostu chcesz zmienic jego wygląd pod maską żeby koledzy się pytali "a co to?"

temat byl juz wałkowany na tym forum nie raz, za pieniądze 200-500 zl a nawet i więcej nie zrobisz nic pozytywnego, zwykle montaż stożka przez "tuningowców" jak ty lub ja nie daje nic poza spadkiem momentu i dla niektórych lepszym brzmieniem silnika, uwierz! jedynie markowe produkty mogą (z naciskiem na mogą) coś poprawić ale takie już kosztują, ostatnio czytałem amerykańską książkę o modach dla e36, jest tam ok 100 różnych modów, m.in. właśnie dolot, książka pisana przez gostka co siedzi w bmw od dawna, ma własną stronę, forum i prowadzi sklep internerowy - www.pelicanparts.com, do każdej modyfokacji masz podany szacunkowy czas, koszt, narzędzia potrzebne do jej wykoania i efekt jaki za sobą niesie (naprawdę fajna książka) i właśnie przy dolocie (montowali markowy) autor napisał, że poprawia ale jedynie wygląd pod maską, nie ma sensu, tymbardziej jeśli za markowy, dedykowany dolot dasz coś ponad tysiaka, dołożysz drugie tyle i możesz sobie swój m50b25 odbudować i wtedy poczuć wyraźny przyrost i mocy i momentu, bo widzę że masz rocznik 1991, więc się zastanów, jak tak robię, generalka w lipcu :)

a doloty, szczególnie te badziewia z allegro, omijaj szerokim łukiem, mam nadzieję że coś dotarło :D pozdro

Opublikowano

Witam

Doyslam sie ze wiesz o co chodzi ze stozkowymi filtrami i ze musza one byc obudowane zeby je odzielic od cieplego powietrza w komorze silnika wiec niezrob bledu i niemontuj go bez oslony.I niezapomnij o doprowadzeniu zimnego powietrza najlepiej z pod zderzaka.Moj kolezka kiedys poszedl inna droga i zamontowal sobie filr zaraz za kratka zderzaka gdzie powietrze bylo doslownie wtlaczane na filr i szczerze jego auto ( cinque czento :P ) dostalo troszke kopa przy wiekszych predkosciach i predkosc max wzrosla o pare kmh.Problem byl tylko taki ze musial filtr czyscic raz w miesiacu ale czego sie nierobi dla poprawienia osiagow hehe

Pozdrawiam

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.