Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Warszawski czas zacząć... Obiecaliśmy sobie że w tym roku pojedziemy tylko rajdy szutrowe jak większość tylno-napędowców i mimo twardych postanowień jednak zdecydowaliśmy się na udział w 35 Rajdzie Warszawskim.

http://images40.fotosik.pl/87/4c949fe928277885.jpg

Dodatkową mobilizacją jest to że nasza klasa RWD będzie chyba mocno obstawiona. Nigdy jeszcze nie jeździłem asfaltów i mimo treningów czuję respekt do tej diabelskiej nawierzchni. Auto jest jeszcze seryjne więc dobry wynik zależy od toru jazdy i oczywiście od jak najmniejszej ilości błędów. Rajd Warszawski jedziemy w trochę zmienionym składzie. Etatowy pilot Grupy Rajdowej Felix Piotr Bagniuk z powodów zdrowotnych pauzuje ale już na Agapit obiecał być zdrów i pełen sił (GRF życzy szybkiego powrotu do zdrowia).Z tego tytułu na prawy został zaproszony Czarek Niewierowski z LADA VFTS rally team który będzie pilotował też tylno napędówkę, tylko że tym razem niemiecką :-)

 

Serdecznie wszystkich zapraszamy i jak to się mówi BOK z Wami!

Do zobaczenia na oesach Paweł Danilczuk / Grupa Rajdowa Felix .

 

P.S. Wyniki można śledzić na żywo siedząć przy kompie

http://www.autoklub.pl/23940,news.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na stronie www.autoklub.pl jest aplikacja WIRTUALNY WIDZ, na zywo widac gdzie jest dany samochod z jaka jedzie predkoscia itp, naprawde fajna sprawa jak ktos nie moze ogladac na zywo. Wynik pewnie bylby lepszy ale chlopaki na OS2 zlapali gume tracac ok.40s
Opublikowano
to prawda kapeć na os2 pogrzebał szansę na 1 miejsce w klasie . Rekompensatą było dla mnie to że os 7 sobienie jeziory ukończyłem na 6 w generalce co uważam za duży sukces . Pod koniec rajdu zacząłem czuć auto opony i hamulec. Kurde naprawdę miejscami było 190km i szybkie niewidoczne zakręty. Ale nie 500koni pod maską robi swoje tylko dobra opona hamulec zawias i pilot . W tym rajdzie na prawy zaprosiłem doświadczonego pilota który nie uwierzycie ale mówił kiedy mam hamować gdzie przejdziemy zakręt z noga na gazie w podłodze . W sumie dwa rajdy odnotowane i same pudła :mrgreen: . lots 1 i warszawski 3 . teraz szykujemy się na Rajd Agapit który bedzie całkowicie szutrowy czyli rzeba się przestawić z przyczepności na kontrolowane poślizgi . :dance:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Felix ogladalem OS7 jako Witualny widz i miales tam maksymalna predkosc 172 km/h niezla masakra. Filmik z OS7, 70s male ratowanko Felixa

onboard Złomańczuk/Heller:

masakrycznie dlugie proste, slychac kilka razy jak pilot dyktuje "... tysiąc.. " lub "...pięćset ........"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.