Skocz do zawartości

Gubienie zapłonu- podsumowanie, rozwiazanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Moj problem zaczal sie jakis miesiac temu, auto strasznie szarpnalo w zakresie niskich obrotow, czasami oswiecila sie kontrolka spalin. Wymienilem olej, filtry oleju i powietrza, kupilem nowe swiece z Boscha. Zapalilem auto, super zero dlawienia. Minal tydzien problem znowu powrocil. Pojechalem na komputer do salonu BMW, wyswietlilo 2 bledy- blad czujnika walka rozrzodu, gubienie zaplonu na 3 cylindrach. Diagnoza- czujnik walka walniety, dzisiaj znowu do serwisu, czujnik wymieniony, bledu nie ma. Auto dalej szarpie i wystepuje ten blad gubienia zaplonu na 3 cylindrach :( Co to moze byc? Fajka przebija, cewki do wymiany? Edytowane przez Pudel
Opublikowano

Stawiam na...

 

cewki do wymiany?

 

...tzn. ta jedna, felerna. Nie wszystkie. :P

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Stawiam na...

 

cewki do wymiany?

 

...tzn. ta jedna, felerna. Nie wszystkie. :P

Pod koniec weekendu podziałam, nie ukrywam ze problem strasznie mnie drazni a nie bede pol rzeczy wymienial w serwisie i tracil kupe kasy..

Opublikowano
Za długo z tym nie jeździj. Niespalone paliwo "na raty" morduje katalizator.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Stawiam na...

 

cewki do wymiany?

 

...tzn. ta jedna, felerna. Nie wszystkie. :P

To moge jeszcze dodac ze komp pokazuje 1,2,6 cylinder

Opublikowano
Stawiam na...

 

cewki do wymiany?

 

...tzn. ta jedna, felerna. Nie wszystkie. :P

Dobrze postawiłes, dzisiaj metoda prob i bledow na 2 cylindrze jest straszna roznica w osiagac od razu ciagnie z dolu ale szarpanie nadal wystepuje, wiec stawiam ze to beda 2 do wymiany

Opublikowano
Stawiam na...

 

cewki do wymiany?

 

...tzn. ta jedna, felerna. Nie wszystkie. :P

Dobrze postawiłes, dzisiaj metoda prob i bledow na 2 cylindrze jest straszna roznica w osiagac od razu ciagnie z dolu ale szarpanie nadal wystepuje, wiec stawiam ze to beda 2 do wymiany

 

Nie wiem czy dużo osob zdaje sobie sprawe pomimo tego, ze auto chodzi w miare dobrze moga byc zepsute cewki. U mnie palilo na wszystkie cylindry, z poczatku przy gwałtownym dodawaniu gazu uzyskiwalem efekt gubienia zaplonu, oswiecala sie lampa check engine(zla recyrkulacja spalin). Po wymianie czujnika walka rozrzadu juz nie umialem uzyskac takiego efektu, jednak auto ciagle szarpalo. Wymienilem 3 cewki, szarpanie calkowicie ustapilo. Najwieksza roznica spalanie jadac wczoraj trase 100km, z predkoscia od 90-110km/h kompueter pokazywal srednie spalanie 7.2 litra, czegos takiego jeszcze nigdy mi sie nie udalo uzyskac, zawsze 9.9-10 litrow nigdy mniej. Tak jeszcze chciałem dodac, ze wyczytałem na amerykanskim forum, ze cewki to dosc czesty problem i najlepiej wszystkie bremi od razu wymienic na boscha.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.