Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam E36 1.6i, a mianowicie.pali bez problemu na zimnym jak i na ciepłym silniku, ale gdy trochę się zagrzeje to spadają obroty i słychać tak jakby nie palił na wszystkie tłoki i słychać uderzenia we filtrze powietrza.po prostu zaczyna się dławić.Chwilę tak pochodzi i później jest dobrze.Z góry dzięki!!!
Opublikowano

Co rozumiesz przez słowo zagrzeje? To mówisz ze ci się grzeje? Czy poprostu nagrzeje? Tylko zapytam i już odpowiadam na problem. Wskazówke masz zawsze w pionie po nagrzeniu? Czy przegina się w prawą strone od pionu? To pytania odrębne od tematu.

 

Stawiam na przepływomierz. Mam ten sam problem a teraz moje auto stoi 60km od domu bo już nie było w stanie dojechać do domu. Jak ruszałem z wolnych obrotów to dławił się a obroty spadały do 500 jak dałem w gaz to strzelał w filtr powietrza jak jakiś zwykła instalacja gazowa. Wczoraj wpadłem do rowu(całe szczęście był płytki i ziemia była miękka, auto odziwo bez szfanku nawet alu jest cała przy 80km/h) i od tej pory już przestała działać przepływka. Jak odpale jest ok, jak ruszam juz klapa. Strzela w dolot i nie ma jazdy.

 

Przepływka kolego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.