Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ;)

Przeczytałem chyba całe archiwum ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie.

Jak w temacie mam problem z fabrycznym centralnym zamkiem w mojej e30 coupe z 90 roku. Pare miesiecy temu podpialem sterowanie z pilota i wszystko pracowalo jak nalezy. Pozniej stopniowo zdazalo mu sie nie zadzialac za pierwszym razem ale za drugim juz dzialal. Problem sie nasilal az doszlo do tego ze zaczal wydawac z siebie dziwny dzwiek takie jakby buczenie i przestal otwierac drzwi. Sprawdzilem kable wszystko wydaje sie byc ok.

Wyciagnalem centralke, sciagnalem obudowe wszystkie elementy wygladaja ok, zadna sciezka nie jest przepalona, wszystkie elementy wygladaja dobrze choc zaznaczam ze elektronikiem to ja nie jestem;) Moja uwage przykuly 2 elementy 2 malutkie cewki z blaszkami ktore prawdopodobnie dzialaja jak przekazniki. Czy moj problem moze tkwic w tych 2 elementach? Moglbym wymienic je w ciemno ale podobno nie sa dostepne od reki i sa dosc drogie ok 40zl za sztuke.

Bardzo prosze o wypowiedz kogos kto juz sie z tym uzeral ;)

Pozdrawiam;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam

 

mialem chyba ten sam problem w mojej e30, centralny zamek halasowal i nie chcial zamykac a i czasem otwierac, pojechalem do elektyka magika i okazalo sie ze to tylko kabel od masy nie mial dobrego polaczenia, centralka powinna byc przy nogach kierowcy, poszukaj do kad idzie kabel od masy, odkrec srubke, dobrze wyczysc i przykrec spowrotem.

U mnie zadzialalo.

pozdrawiam i zycze powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.