Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam:)

Problem jest taki, ze samochód od 0 w góre przyśpiesza ladnie, ale jak chce coś pod góre wyprzedzić to obroty na 4 biegu rosną do 3000 tys w miare szybko a potem od 3 000 w góre już wolno. Czuje, ze nie jest to ten samochód, co kiedys był.

Dodam, ze 40 tys temu był wymieniony rozrząd, i ogólnie było porobione przy silniku. Auto ma teoretycznie przebieg 250 tys. z czego ja zrobiłem 50 000. Silnik nie jest katowany, dostaje olej 5W50 od początku jak go mam, i moze na 12 000 dolewam 0.5 L dla spokojnego sumienia hihihi.

Jest tez ciekawostka. Jak zmieniali mi rozrząd, podłączyli źle podciśnienia i ciśnienia. I w sumie od tamtego czasu tak slabo ciagnie.

Do czujnika doładowania podpieli podcisnienie, a do przewodów wakum podpieli króciec z kolektora z cisnieniem., Czy jest możliwe ze przez to padł czujnik doładowania i tak dziwnie pracuje? Na pewno coś padlo w konsoli bo przez czujnik temperatury wewnątrz było słychac powietrze z turbiny, a po zmianie przewodów na prawidłowe samochód ciągnął powietrze do wakum bardzo głośno.

Jak myslicie, co może byc przyczyną takiego zachowania silnika??

 

Pozdrawiam uzytkowników TDSa

Opublikowano
Witam:)

Problem jest taki, ze samochód od 0 w góre przyśpiesza ladnie, ale jak chce coś pod góre wyprzedzić to obroty na 4 biegu rosną do 3000 tys w miare szybko a potem od 3 000 w góre już wolno. Czuje, ze nie jest to ten samochód, co kiedys był.

Dodam, ze 40 tys temu był wymieniony rozrząd, i ogólnie było porobione przy silniku. Auto ma teoretycznie przebieg 250 tys. z czego ja zrobiłem 50 000. Silnik nie jest katowany, dostaje olej 5W50 od początku jak go mam, i moze na 12 000 dolewam 0.5 L dla spokojnego sumienia hihihi.

Jest tez ciekawostka. Jak zmieniali mi rozrząd, podłączyli źle podciśnienia i ciśnienia. I w sumie od tamtego czasu tak slabo ciagnie.

Do czujnika doładowania podpieli podcisnienie, a do przewodów wakum podpieli króciec z kolektora z cisnieniem., Czy jest możliwe ze przez to padł czujnik doładowania i tak dziwnie pracuje? Na pewno coś padlo w konsoli bo przez czujnik temperatury wewnątrz było słychac powietrze z turbiny, a po zmianie przewodów na prawidłowe samochód ciągnął powietrze do wakum bardzo głośno.

Jak myslicie, co może byc przyczyną takiego zachowania silnika??

 

Pozdrawiam uzytkowników TDSa

 

Przewody powietrza do turbiny szczelne?

Podepnij pod jakiegos porzadnego kompa. Od tego mozna zaczac.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.