Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

OStatnio podpiąłem auto pod komputer po tym jak zapaliła się kontrolka od wtrysku i w warsztacie powiedzieli że wyskoczyły następujące błędy:

 

10) Sterowanie regulacją prędkości (FGR) (zwarcie do masy)

150) Wskaźnik poziomu wody (Aktywny/błędny)

25) Sterowanie czasem grzania(błędny)

144) Regulacja początku wtrysku (błędny)

 

Mam wielką prośbę gdyby ktoś coś wiedział na temat tych błędów to będe wdzięczny za pomoc.

 

Z góry dzięx i pozdrawiam Hud :!:

Opublikowano
Witam

 

OStatnio podpiąłem auto pod komputer po tym jak zapaliła się kontrolka od wtrysku i w warsztacie powiedzieli że wyskoczyły następujące błędy:

 

10) Sterowanie regulacją prędkości (FGR) (zwarcie do masy)

150) Wskaźnik poziomu wody (Aktywny/błędny)

25) Sterowanie czasem grzania(błędny)

144) Regulacja początku wtrysku (błędny)

 

Mam wielką prośbę gdyby ktoś coś wiedział na temat tych błędów to będe wdzięczny za pomoc.

 

Z góry dzięx i pozdrawiam Hud :!:

 

1) FGR to Fahrzeug Geschwindigkeit Regulierung tylko nie wiem

czy w tym kontekscie oznacza elektroniczna przepustnice czy

tempomat

 

2) Czujnik poziomu plnu chlodzacego podaje nieprawidlowy sygnal

3) dotyczy sondy Lambda,prawdopodobnie pomimo podgrzewania

przez okreslony czas sygnal nie osiaga prawdopodobnych wartosci

4) nie mam pojecia czego moze dotyczyc, byc moze przekroczone

wartosci adaptacji.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.