Skocz do zawartości

W 525d przy dużej predkosci wyłączyło sie turbo!!!Czemu???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od paru dni jezdze 525d z 2001r.Postanowiłem sprawdzic jak idzie na prostej.Do 200km/h rozpedziła sie momentalnie i nagle osłabła.Po zatrzymaniu,odczekaniu i ponownym zapaleniu silnika wszystko sie unormowało.

 

W serwisie podczas sprawdzania auta przed zakupem powiedziano ze z turbiną jest wszystko ok.

 

Co to może byc???

 

Wydaje mi sie ze ten silnik ma zmieniony program bo jest dużo zamocne jak na 163KM.

 

Chce pojechac na hamownie i sprawdzic jaką ma moc,może ktos przesadził???

 

Jaka jest dopuszczalna ilosc KM i NM w tym silniku???

 

Prosze o jakies rady.POZDRAWIAM

Opublikowano
Witam.

 

Od paru dni jezdze 525d z 2001r.Postanowiłem sprawdzic jak idzie na prostej.Do 200km/h rozpedziła sie momentalnie i nagle osłabła.Po zatrzymaniu,odczekaniu i ponownym zapaleniu silnika wszystko sie unormowało.

 

W serwisie podczas sprawdzania auta przed zakupem powiedziano ze z turbiną jest wszystko ok.

 

Co to może byc???

 

Wydaje mi sie ze ten silnik ma zmieniony program bo jest dużo zamocne jak na 163KM.

 

Chce pojechac na hamownie i sprawdzic jaką ma moc,może ktos przesadził???

 

Jaka jest dopuszczalna ilosc KM i NM w tym silniku???

 

Prosze o jakies rady.POZDRAWIAM

 

kolego, lepiej pojedz do servisu i daj zczytac sobie bledy ze sterownika DDE! Jak masz DIS-a lub Inpe zaoszczedzisz sobie kase. Wtedy bedziesz wiedzial gdzie szukac bledu. Tutaj wrozki n ie ma, wiec watpie ze bedzie ktos Ci w stanie pomoc.... :wink:

Opublikowano
Pisałem juz wczesniej Ci ze miałem taki sam objaw. Trzeba było wymienić przewody podciśnieniowe sterowania turbo. W ASO skasowali 400PLN i od reki ustapiło.
Opublikowano
u mnie błędów też nie było. akurat człowiek z aso jak mu opisałem objawy od razu stawiał na przewody. Mam 2 turbo sprężarki i śmiesznie to wyglądało bo po przkroczeniu 180 jak zszedłem np do 120 to silnik krecił (chyba) do 2500 i potem nic. jakby turbo nie było. Po zgaszeniu silnika wszystko wracało do normy aż do monetu kolejnego przekroczenia 180.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.