Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

temperatura idzie do gór dlatego wskaźnik rośnie to normalka... u mnei tak jest u kumpla też ..

powiedzcie mi jak zdjagnozować wlniety korek? i na jakiej zasadzie on działą ta luźna częśc ten niby zaworek to do czego ? u mnie troche lata na boki po prowadnicy ... jak to sprawdzic ? mam nowe uszczelki .. mam wrażenie żę jak nei dokręce korka na maxa to lepiej sie zachowuje mój ukłąd chłodzenia nie mam jaj z zapowietrzaniem... czy to możliwe ... żę przez korek ukłąd sie zapowietrza i ubywa płynu... tzn kauży nie widze pod autem więc raczej nei wywala raz mi wywalił... ale to dlatego żę za mocno dokręciłem (chyba ) :) ni cholery tego sprawdzić nei idzie a wywalić następne 70 zł na korek to łatwo tym bardziej żę mi dziś wyciraeczki gwizdneli więc nowy wydatek już był...:(

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
O kurcze, a ja mam korek wlewu płynu Reutter o numerach 1712669. Czy on jest zły? Pod spodem napis 200. Ma trzy gumowe uszczelki, dwie małe na tej wypustce, i jedną dużą bliżej nakrętki. Ta wypustka (koreczek) się kręci. e34 520i 24V '92.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.