Skocz do zawartości

czujnik polozenia walu czy na pewno


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem mianowice od dwoch dni po wielokrotnym kreceniu nie moge odpalic samochodu wogole po jednym dniu nie ruszania fury,

dodam ze od jakiegos miesiaca moze wiecej, palila mi duzo jakies 15 na 100,

pierwsze krecenie to byl tylko jakby swist nic nie lapalo bylem wszoku kazalem bratu patrzec czy kreci pasek sie wogole i krecil, pozniej jak ja pomeczylem to za ktoryms razem jakby chciala lapac coraz szybciej pyrpyrpyr i tak nic,,, drugi dzien to samo,,,

 

dzisiaj rano wykrecam czujnik od walu wyczyscilem bo zajechany i probuje na tym samym nic,,,

 

takze chce go kupic i wymienic zdjalem przy okazji oslone gumowa wtyczki tego czujnika i widze tam popekane trzy kable ze widac miedziuche,

poczatkowa chcialem wymienic tylko czujnik walu ale sprawdzam przy okazji druga wtyczke od czujnika walka rozrzadu i tam tez sa kabelki popekane,

 

jak myslicie czy to jest przyczyna czy wymienic oba czujniki w tym przypadku,,,

 

pozdro

Opublikowano
prosze kogos o podpowiedz wymienilem oba czujniki samochod jak by chcial odpalic troche lepiej ale nic z tego swiece wymienialem w zeszlym roku kable nie a mam go ponad 2 lata, ma przejechane ponad 300k ale chodzil bardzo dobrze palil zawsze od razu, pare razy zdarzylo mi sie jak postal dluzej to palil jakby nie na wszystkie gary co to moze byc ... rece opadaja a fura potrzebna
Opublikowano
tak teraz mysle ze jakis miesiac temu wyjezdzilem paliwo do zera az stanela ale pozniej nic sie niedzialo wszystko bylo w porzadku czy to mozliwe ze pompa siadla jak to sprawdzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.