Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich zainteresowanych

Jak w temacie będę remontował mój silniczek z powodu znikającego płynu chłodzącego i osadu na bagnecie (uszczelka pod głowicą). Moje pytanie jest następujące jakiego klucza będę potrzebował do odkręcenia głowicy wiem że to duży torx ale konkretnie jaki rozmiar? Głowica będzie poddana regeneracji (uszczelniacze i planowanie) Jakie koszty będą takiej zabawy (ogółem wszystkie uszczelki i regeneracja głowiczki)?

Opublikowano
Klucz do głowicy to chyba T35 albo T30 nie jestem do końca pewien. Dziesiątką i trzynastką ssący odejdzie i wydechowy. Ogólnie to klucze od 8 do 15(tak na zapas). Planowanie ok 100zł uszczelniacze ok 2zł za szt, jak masz pojęcie na temat rozpinanie i spinania zaworów to polecał bym żebyś sam dotarł. A jak nie to koszt też ok 100zł z ewentualnym frezowaniem gniazd. Szpilki do głowicy chyba ok 160zł Uszczelk ok 140zł Uszczelki pod ssący i wydechowy to koszt ok 30zł.Jak dobrze zdejmniesz pokrywę zaworów nie naruszając uszczelki to nie musisz jej wymieniać, tylko na silikon ją docisnąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.