Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Jesten nowy na foum wiec za jakies wpadki przepraszam.

Zanosze sie z zamiarem (prawie pewny)kupna e39 po 2000r z silnikiem 2,2(520)

i mam pytanie:w jakiej pozycji powinna byc wzkazówka od temperatury po nagrzaniu sie silnika,na co mam zwrócic szczególna uwage,co moge sprawdzic sam,jak poznac ze cos jest nie tak z wałem czy tylnym mostem,jakies typowe dolegliwosci e39,czy przebieg 200tys km to juz za wiele dl tego silniczka?

Prosze o wasze porady przy kupnie.

 

ps.jutro jade oglądc takie:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=280288172944

Opublikowano

cena Ł3300? czyli jakies 14500 zł?? wiem, że auta w anglii są wyraźnie tansze, ale ta cena jest niższa od polskiej ponad dwukrotnie. Nie wiem, czy na wyspach to normalne jest? bo mi sie wydaje zdecydowanie zbyt niska (ale nie znam tamtych realiów), a zbyt niska cena zwykle sugeruje odrestaurowanego trupa :shock:

 

no chyba, że normalnym jest, że zadbane 520i z 2001 roku kosztuje w anglii dwie średnie pensje

Opublikowano

witam

cena chyba ok

 

http://sk2.pl/26966

oglądałem tego:

http://sk2.pl/26969

 

wygląda na ok ale ma małe wady pierwsza to szalejacy wentylator klimy(pewnie jeż) świecący airbag(pewnie mata pasażera) i mam wrażenie ze na ciepłym silniku cięzej pali jakies 2,3 sekunduy kreci rozrusznik zanim zaskoczy,z przednich alu lakier odpada :jawdrop:,szyba przednia była mokra pełno kropli wody serwisowany w bmw do konca 2 własciciel kupił go w 2003 roku.chyba tyle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.