Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam taki oto problem. Po odpaleniu silnika rano i ruszeniu pojawia się wycie między 40 a 65km/h. W początkowej fazie dźwięk narasta a potem nagle zostaje "ucięty". Po przejechaniu paru kilometrów wycie ustaje i nic się nie dzieje. Jest to ściśle uzależnione od temp. Im niższa, tym wycie utrzymuje się dłużej i np w zakresie od 35 do 70km/h. Miałem okazję postawić autko w garażu na noc (temp w środku +10 stopni) i nie było żadnego wycia przy porannej rundce.

 

Olej w skrzyni mam Shell DONAX TA (niedługo zmieniam na ELF EP80W) w dyfrze jest Castrol TQ. Na wiosnę wymieniałem obie podpory wału.

 

Naczytałem się postów o wadliwości dyfrów i o tym, że jak coś zaczyna wyć to na bank dyfer do wymiany. Czy dyfer wyje w pełnym zakresie prędkości? Czy może to być wina nieprawidłowego oleju?

 

I jeszcze pytanko quizzowe: jaki olej do dyfra ma kolor żółty ??

Bo Castrol jest czerwony...

 

Pozdrawiam

 

PS. Autko jest w nadwoziu Compact.

Opublikowano

Witam!

Ze względu na brak odpowiedzi pozwalam sobie odświeżyć temat.

 

Przede wszystkim interesuje mnie sprawa tego koloru oleju do dyfra.

 

Pozdrawiam

Jarek

Opublikowano
Kurcze ma identyczne objawy, tylko mi się wydaje że słychać to bardziej z przodu, więc to chyba nie dyfer. u mnie jest jeszcze tak że jak wyje a skręcę w prawo dość gwałtownie to wycie staje sie jakby głosniejsze. Podejżewam łozysko kola ale kurde parę miesięcy temu wymieniałem komplet na wszystkich kolach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.