Skocz do zawartości

co mniej awaryjne, lepsze do 535, manual czy auto?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

e39, co mniej awaryjne, lepsze do 535, manual czy auto?

 

zastanawiam sie co jest miej awaryjne, czy skrzynia automat do 535 czy manual?

 

w manualu to chyba skrzynia nie padne, jak juz to sprzeglo?

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Na forum już były takie dyskusje.

Trochę nie wiem, co ma na celu - określenie awaryjności, czy ewentualncyh kosztów.

Moim zdaniem, tak jak twierdzisz, manual raczej jest bardziej trwały, ale sprzęgło już nie. Jeżeli chodzi o koszty, to jest loteria - naprawa automata może być dośc droga (choć niekoniecznie - często pomaga tylko wymiana oleju), a w manualu naprawa sprzęgła też bywa droga, szczególnie jak należy wymienić koło dwumasowe (a zdarza się to dość często), które nowe koszuje 2800zł. a z używką to różnie bywa (a i tak kosztuje przeważnie ponad 1000zł.). A więc manual wbrew pozorom potrafi też być drogi w naprawie. Po za tym możesz kupić manulala, który na drugi dzień będzie trzeba naprawiać, a automatem przejeżdzić 10lat bezawaryjnie, jak i na odwrót ... Moim zdaniem, troszkę dyskusja akademicka ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

a propo tego kola, od czego sie ono psuje?

 

z tego co wyczytalem to jak jest z nim cos nie tak to auto gasnie i szarpie, ale sie nie slizga

 

czy ot tak sobie to kolo moze sie popsuc?

jak sprzeglo? czy moze psuje sie to tylko od np. permanentej jezdzie na slizgajacym sie sprzegle?

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Na forum już były takie dyskusje.

Trochę nie wiem, co ma na celu - określenie awaryjności, czy ewentualncyh kosztów.

Moim zdaniem, tak jak twierdzisz, manual raczej jest bardziej trwały, ale sprzęgło już nie. Jeżeli chodzi o koszty, to jest loteria - naprawa automata może być dośc droga (choć niekoniecznie - często pomaga tylko wymiana oleju), a w manualu naprawa sprzęgła też bywa droga, szczególnie jak należy wymienić koło dwumasowe (a zdarza się to dość często), które nowe koszuje 2800zł. a z używką to różnie bywa (a i tak kosztuje przeważnie ponad 1000zł.). A więc manual wbrew pozorom potrafi też być drogi w naprawie. Po za tym możesz kupić manulala, który na drugi dzień będzie trzeba naprawiać, a automatem przejeżdzić 10lat bezawaryjnie, jak i na odwrót ... Moim zdaniem, troszkę dysku

ja akademicka ...

\

 

 

Jest jeszcze jeden aspekt

 

prawidlowo pracujacy automat bardzo skutecznie zabezpiecza silnik przed

nawet najglupszymi zapedami kierowcy. Nie wspominajac o mechanicznych uwarunkowaniach typu nie zuzywanie panewek oporowych

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.